نتایح جستجو

  1. سلام داداش..مرسی اوتار تو هم مبارک...قشنگه!!

    سلام داداش..مرسی اوتار تو هم مبارک...قشنگه!!
  2. شروع مسابقه ی بهترین آواتار مرد

    اینا که هیچ کدومشون خوشکل نیستن اواتاراش....کی دیگه اینا رو انتخاب کرده واسه مسابقه خیلی بی سلیقه بوده!:D
  3. اره اجیییییییییییییییییی...منم انتخاب نکلدن!!!!........... :cry:

    اره اجیییییییییییییییییی...منم انتخاب نکلدن!!!!........... :cry:
  4. اهان نمیشناختم مبارکه

    اهان نمیشناختم مبارکه
  5. نمیدونم..هرجور سلیقه ی خودته!!فوتبالیه؟؟

    نمیدونم..هرجور سلیقه ی خودته!!فوتبالیه؟؟
  6. اووووووووووه اواتارووووووووووووو.........

    اووووووووووه اواتارووووووووووووو.........
  7. نه رفتم ناهار اومدم...

    نه رفتم ناهار اومدم...
  8. سلام خجالت بکشششششششششششش..........برو درستو بخووووووووون..:D

    سلام خجالت بکشششششششششششش..........برو درستو بخووووووووون..:D
  9. بجای پخش کردن عکسای مردم عیدیه مارو بده:mad::mad::razz:

    بجای پخش کردن عکسای مردم عیدیه مارو بده:mad::mad::razz:
  10. جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کدوم شبنم؟؟؟؟؟؟؟؟

    جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کدوم شبنم؟؟؟؟؟؟؟؟
  11. آلبوم عکس بچگی های اعضای باشگاه

    ای جووووووووووووووووووونمممممممم...چه نازو خوشمزست..........خرسشووووو............ازخودش بزرگتره!!
  12. رفتی بیخداحافظی..........باشه!!!!!!!!:razz:

    رفتی بیخداحافظی..........باشه!!!!!!!!:razz:
  13. 5نفر برتر دارای بهترین امضا

    هااااااااااااااتو هم میخای به بهنام رای بدی!!!!!!!!!!!!:cry: به منم دای بدین!!!!!!!!!!!!!!!!!
  14. 5نفر برتر دارای بهترین امضا

    اینجا همه اومدن میگن بشماا رای دادن...من با شجاعت تمام میگم من بشما رای ندادم :D به علی رای دادم
  15. سلام انیس جووووووون مرسی بابت عکس خوشملت...بوس;)

    سلام انیس جووووووون مرسی بابت عکس خوشملت...بوس;)
  16. بهترین شعری رو که دوست داری چیه؟

    قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود ورنه هیچ از دل بیرحم تو تقصیر نبود
  17. باشه..بسلامت..

    باشه..بسلامت..
  18. نه مسافرت نمیریم!! بد نیست خوبه.. یکی بهتر پیدا کن!!

    نه مسافرت نمیریم!! بد نیست خوبه.. یکی بهتر پیدا کن!!
بالا