مرسی
مگه من مردم بزارم مصطفی اخراج شه
اینجام سر بزنید
افسون جون یه چیزایی واسه گفتن داره که بعد نیست بشنویم
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=197249
یه خواهش دارم ازتون
اولا توضیح بدین که علی کیریمی چطور شد ابراسطوره؟
اسطوره بودن مگه به تکنیکه؟
کریمی فوتبالیست خوبیه ولی شخصیت خودش در حد فوتبالش نیست
انقدر گندش نکنین
ولی شهامتشو در بستن مچ بند سبز تحسین میکنم
خدایی بعضی جاها جا نداره پاشی
میدونین کجا
مثلا اول خطا
جایکه همه صندلیا خالین و اتوبوس میاد یه چند دقیقه ای هم نگه میداره و همه سوار میشن
حالا شما اتوبوس پربوده ونخواستین سر پا واستینو منتظر شدین این بره و اتوبوس بعدی بیاد
حالا سوار شدینو نشستین یه پیری میاد، خدایی جا نداره پاشی
خوب اونم بره...