نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    آره ولی این ا.اخر من اصلا فعالیت سیاسی نمیکنم تو باشگاه همیشه طرف حقو میگیرم و سبز بودن صرف واسم...

    آره ولی این ا.اخر من اصلا فعالیت سیاسی نمیکنم تو باشگاه همیشه طرف حقو میگیرم و سبز بودن صرف واسم مهم نیست خودت چه خبرا؟ چکاره ای؟
  2. #MaHDi#

    به افسونم گفتم قبلا رو بعضیا خیلی حساسن حتی تاپیک تعریف و تمجید من رو هم از امام حذف کردن...

    به افسونم گفتم قبلا رو بعضیا خیلی حساسن حتی تاپیک تعریف و تمجید من رو هم از امام حذف کردن!! بعضیا هم زیر آب زنی میکنن حالم از اونا بهم میخوره وگرنه من به حذف تاپیک و اخطار گرفتن عادت دارم این باشگاه چاپلوس زیاد داره
  3. #MaHDi#

    نه تازه آسفالتشم کردن !! آره بست ادمین خان

    نه تازه آسفالتشم کردن !! آره بست ادمین خان
  4. #MaHDi#

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    مرسی اللرین آغریماسین منیم قاباخجا واریمیدی آما اصلا ذهنیمه گلمدی قویام بورا چخ گوزل ایش گروبسن ا... سنی یکه کیشی السین:heart:
  5. #MaHDi#

    چی رو؟ راه غزه رو؟ تنگه هرمز رو؟

    چی رو؟ راه غزه رو؟ تنگه هرمز رو؟
  6. #MaHDi#

    اومدی تاپیک نامه یک اسیر به امام رو هم قفل کردی به بهونه سیاسی بودن؟؟؟ بابا تو دیگه شورشو...

    اومدی تاپیک نامه یک اسیر به امام رو هم قفل کردی به بهونه سیاسی بودن؟؟؟ بابا تو دیگه شورشو درآوردی انقدر دیگه خودتو سبک نکن یعنی تو همه تاپیکایی که بوی سیاسی میدن قفل میکنی؟ ببینیمو تعریف کنیم
  7. #MaHDi#

    عزیز دلم خودتو ناراحت نکن فدات بشم من که عادت دارم اینا ارزش ناراحت شدن ندارن

    عزیز دلم خودتو ناراحت نکن فدات بشم من که عادت دارم اینا ارزش ناراحت شدن ندارن
  8. #MaHDi#

    ولش کن مصطفی ادمینو کسی نشناسه من خوب میشناسمش خوابه یه دفه بیدار میشه میخواد واسه صبونش...

    ولش کن مصطفی ادمینو کسی نشناسه من خوب میشناسمش خوابه یه دفه بیدار میشه میخواد واسه صبونش چندتاتاپیک بخوره ولش کن
  9. #MaHDi#

    پاسخ امام به نامه یکی از اسرای جنگ تحمیلی

    بابک تو هم مسککوک میزنیا :razz: تو از کجا میدونستی ادمین داره میاد؟ نگو که صدای قدمهاشو میشنیدی که باورم نمیشه :redface: به درک که حذف شد خیال بعضیا راحت شد من که میدونم ادمین اصلا حواسش به اینا نیست و بعضیا خودشرینی میکنن واسم مهم نیست هر روز 3 تا تاپیکم حذف میشه اینم روش
  10. #MaHDi#

    ادمینی گردوم گلیب صفحمه باخیب بیلدیم آخیری نولاجاخ سنین منه لطفون وار جیار منده چخ ایستیرم سنی

    ادمینی گردوم گلیب صفحمه باخیب بیلدیم آخیری نولاجاخ سنین منه لطفون وار جیار منده چخ ایستیرم سنی
  11. #MaHDi#

    اخطار آلدیمدا راحت الدوم

    اخطار آلدیمدا راحت الدوم
  12. #MaHDi#

    ادمین اومدی؟ اون تاپیکمم ببین

    ادمین اومدی؟ اون تاپیکمم ببین
  13. #MaHDi#

    پاسخ امام به نامه یکی از اسرای جنگ تحمیلی

    باید که ازم تشکر کنه من کاری نکردم که بخوام فرار کنم
  14. #MaHDi#

    پاسخ امام به نامه یکی از اسرای جنگ تحمیلی

    دورو؟ من؟ چطور این نتیجه رو گرفتی؟
  15. #MaHDi#

    پاسخ امام به نامه یکی از اسرای جنگ تحمیلی

    :surprised::eek::smile::D:biggrin:;):)
  16. #MaHDi#

    پاسخ امام به نامه یکی از اسرای جنگ تحمیلی

    نه خیرم :razz: من خیلی هم پسر گلی هستم و نظر مدیرا هم به من مثبته :D من دفاع هم بکنم شما میگید حتما میخواد یه چیزه دیگه بگه ها نه عزیزم ابهامی توش نیست ;)
  17. #MaHDi#

    پاسخ امام به نامه یکی از اسرای جنگ تحمیلی

    مگه چشه؟:eek: از سایت خودشون برداشتم من چه کار کنم ابهامات زیاده :razz:
  18. #MaHDi#

    پاسخ امام به نامه یکی از اسرای جنگ تحمیلی

    این اواخر سوتفاهمهایی مبنی براینکه خدای نکرده ما جسارتی بر ساحت مقدس بزرگامون کردیم بر خود لازم دیدم تا یه تاپیک موافقم بزنم :D پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران - تهران در تاریخ آبان 1364 یکی از اسرای جنگ تحمیلی به نام آقای علی ابوالقاسمی نامه ای خطاب به امام...
  19. #MaHDi#

    سلام بازم؟ منظورت از بازم چیه؟ یعنی من سابقه ام خرابه؟ آخه من هیچ نظری ندادم یه مستنداتیه که...

    سلام بازم؟ منظورت از بازم چیه؟ یعنی من سابقه ام خرابه؟ آخه من هیچ نظری ندادم یه مستنداتیه که گویندش مشخصه
  20. #MaHDi#

    آموزش زبان ترکی در باشگاه

    بله؟ من سنه نه سوز دیرم؟:surprised:
بالا