نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    سلام آقا سعید حالین نجدی؟ یخسانا

    سلام آقا سعید حالین نجدی؟ یخسانا
  2. #MaHDi#

    مردی که جهنم را خرید!

    ای بابا!! دادی دست نیروهای نظامی؟ با اینا باشه که موند به قیامت بعدی اینجوری که از سرما میمیریم بعدشم اگه افتتاح شد معلوم نیست کار کنه یا نه بده بخش خصوصی بخش خصوصی
  3. #MaHDi#

    مردی که جهنم را خرید!

    فیاض رو ولش کن بزار بره همون بهشت خودشون خیلی قدر نشناسه تقصیر اونم نیستا :redface: خط چندم رو امروز گفتی بکشن؟
  4. #MaHDi#

    مردی که جهنم را خرید!

    :biggrin::biggrin: جهنم رومینگ نداره؟؟؟ اینو اینو به شوشه میگه شیشه :biggrin::biggrin: کجای کاری عمو؟ آره تو فکرکن نداره تو دلت به همون بهشتتون خوش باشه :D
  5. #MaHDi#

    مردی که جهنم را خرید!

    حالا گول :razz: پیامکتو من الان خوندم بابا هی بهت میگم شماره منو با این احمد خاتمی اشتباه نگیر:mad: آقا ما تو جهنمیم آره اینجا همه چی خوش و خرمه :redface:
  6. #MaHDi#

    آیا از علی کریمی استفاده ابزاری شده؟

    حرفتون کاملا متین من با اخراجش کاری ندارم در بحث ابر ستاره یه کم مشکل دارم ببینید تو فوتبال پرتغال اوزه بیو خیلی قابل احترامه ولی شاید فوتبالش در حد لوئیز فیگو یا کریستین رونالدو نباشه ببینید روزگار حسین رضازاده رو روزی قویتریم مرد جهان بود و با تبلیغات صداسیما بد جوری تو دل مردم جا خوش کرده...
  7. #MaHDi#

    کشیش

    عزیزم حدود یک ساعت دیر دست به کار شدی مطلب جالبیه ولی دوستان قبل شما زدن موفق باشید
  8. #MaHDi#

    مردی که جهنم را خرید!

    ما که تو جهنم خودمون داریم صفا میکنیم شما قراره برید بهشت اگه دیدی بهشتیارو روی همشون رو ببوس و بگو که اگه قول خوردن ما حاضریم تو یه گوشه ای از جهنممون بهشون فعلا یه سرپناه بدیم تا ببینیم آخر عاقبتمون چی میشه ;)
  9. #MaHDi#

    مردی که جهنم را خرید!

    نه این بن اشه دقت کن عزیزم بن با خودش خیلی فرق داره :D:D:D
  10. #MaHDi#

    مردی که جهنم را خرید!

    خوب اونجا که رفتیم واسه سوختن نه اینکه خنک بشیم اصلا تو به درد اینکار نمیخوری همون بهتر که بری بهشت کنار بن لادن بایستی عکس بگیری :biggrin::D
  11. #MaHDi#

    خواهش میکنم موفق باشی عزیزم

    خواهش میکنم موفق باشی عزیزم
  12. #MaHDi#

    مردی که جهنم را خرید!

    عشق و حالش به گرماشه دیگه :biggrin::biggrin: بزار این فیاضم ببریم واسه مسئولیت کوره هامون خودمون که نمیتونیم کار کنیم :D:biggrin:
  13. #MaHDi#

    روز خوش يمن

    من خودم درد کشیدم میدونم چه حالی دارند خدا خودش صبر بده وا... دلم میگیره حکمت خداست دیگه انشا... خودش نظر لطفش رو از ماها دریغ نکنه
  14. #MaHDi#

    تاحالا شده حس کنی سرکاری؟

    بچه ها بزارید یه نمونه از سر کاریارو بگم بقیه شم هر وقت یادم افتاد میگم مثلا ماشینتو بردی تعمیرگاه واسه تعمیر توش نشستی پاتم رو پدال گازه ها ولی مکانیکه از شاسی بغل موتور گاز میده یه احساس کلم بودن محض بهت دست میده:D:D:biggrin::biggrin:
  15. #MaHDi#

    مردی که جهنم را خرید!

    ای ول پیچوندن :redface::surprised:
  16. #MaHDi#

    مردی که جهنم را خرید!

    پس یه کاری میکنیم من جهنم طرفای استوا رو میخرم تو هم جهنم طرفای قطبارو بعد باهم شراکتی عشق و حال میکنیم و صفا سیتی خوبه؟:D:D:biggrin::biggrin:
  17. #MaHDi#

    روز خوش يمن

    آخ اخ بمیرم براش:cry::cry: انشا... به لطف خدا حالش بهتر شه به لطف این ماه مبارک :gol: دلیل اینکه حالش بد شده چیه عزیزم؟
  18. #MaHDi#

    مردی که جهنم را خرید!

    جهنمت با کل موتوراش چند؟ دوگانه سوزه دیگه نه :D
  19. #MaHDi#

    مردی که جهنم را خرید!

    ادیت شده عزیزم :razz:
  20. #MaHDi#

    مردی که جهنم را خرید!

    حالا که صحبت از حهنم شد بزار منم اینم بزارم : يك انگليسي؛ يك آمريكايي و يك ايراني مردند و همگي رفتند جهنم فرد انگليسي گفت: دلم براي انگليس تنگ شده مي خواهم با انگلستان تماس بگيرم و ببنيم بعضي افراد آنجا چه كار مي كنند... تماس گرفت و به مدت 5دقيقه صحبت كرد... سپس...
بالا