آقا میشه از ما مایه نزارین؟
من اگه نخوام با گردن کلفتا درگیر بشم کیو باید ببینم؟
چرا فقط ایران باید با اونا در بیفته؟
چرا سوئد نه؟
چرا بلژیک نه؟
چرا ...
بابا بزار اول خودمونو بسازیم بعد ادعای گردن کلفتی کنیم
ما به نون شبمون محتاجیم چرا اینو درک نمیکنید؟
تا کی باید ملت تاوان کلیت خواهی بعضیا رو...