سلام بر ابجی خله خودم خوبی دماغت چاقه البته چاق بود دماغت :Dایشالا چاقتر بشه بعد بری عمل زیبایی کنیییییییییییییییییییییییی کوچیکش کنییییییییییی تولدتم مبارک باشههههههههههههههههه ایشالا تولد 198 سالگیتو برات جشن بگیرم شمعا رو فوت کنی دندون مصنوعیت بیافتد همه بخندند :D