به نظرتو چرا ما نباید این جور سازه های توی ایران داشته باشیم چرا مگه سرمایه اش نیست هست خیلی بیش از این حرفها سرمایه اش هست من تنها چیزی که میدونم یه سنگ اهن چادرملوی اردکان یزد میتونه خرج کل ایرانو بده در صورتی که اردکان کوچیک 1200 تا معدن فعال داره اونای دیگه رو ولش کنید اون وقت اونا باید این...