سلام به همه دوستای خودم
ممنون که به که به یادم بودید امیدوارم که همگی در زندگی موفق باشید و به خوشی زندگی کنید
ببخشید که نمیتونم از تک تکتون به صورت جدا گونه تشکر کنم واقعیت دیرم شده باید برم دانشگاه
به نظر من این خورده پاشا ارازل نیستند برید دنبال اصلیا نه این بد بختای که نای حرف زدن ندارم اینا اگه مواد مخدر بهشون نرسه یا میمیرند یا اعتیادو میزارند کنار پس گرفتن این بد بختای بیچاره هیچ فرقی نمیکنه