شجاعت ؟؟؟؟؟؟؟
شما به این میگی شجاعت ...
دختر هر جای دنیا همین جوره که توی ایران هست ..
به جای این حرفا مردا باید یه ذره از غرورشون کم کنن .
نه من هیچ وقت چنین حسی نداشتم ..
اخه کسی که نمیتونه برای ادم تصمیم بگیره که تا خود فرد نخواد ازدواجی در کار نیست ...