نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    پیشنهاد ازدواج یک دختر به مرد رویاهایش!!!

    شب خوش ..... :biggrin: فاطمه جون من که نفهمیدم دقیقا کی کدوم وریه .....فهمیدی بگو به منم .:razz:
  2. ahoo_fr

    پیشنهاد ازدواج یک دختر به مرد رویاهایش!!!

    من با شجاعت وتعریفش مشکل ندارم ... ادم اگه یکی رو بخواد این حس دو طرفه اس که معمولا از طرف مرد بیان میشه به خاطر حالت روانی خانم ها ....این خانم هم که این کارو کرده از جوابش مطمئن بوده . شما هم به هر حال نظری داری برای خودت ..موفق باشی .
  3. ahoo_fr

    پیشنهاد ازدواج یک دختر به مرد رویاهایش!!!

    منظورت همون سوار بر اسب سفیده .......;) :biggrin:
  4. ahoo_fr

    پیشنهاد ازدواج یک دختر به مرد رویاهایش!!!

    شجاعت ؟؟؟؟؟؟؟ شما به این میگی شجاعت ... دختر هر جای دنیا همین جوره که توی ایران هست .. به جای این حرفا مردا باید یه ذره از غرورشون کم کنن . نه من هیچ وقت چنین حسی نداشتم .. اخه کسی که نمیتونه برای ادم تصمیم بگیره که تا خود فرد نخواد ازدواجی در کار نیست ...
  5. ahoo_fr

    پیشنهاد ازدواج یک دختر به مرد رویاهایش!!!

    عجب پس اینجوریاس .....:smile: حالا من که تقریبا آب از سرم گذشته .... اما از چه سنی دقیقا ترشیده وقسمت میشه ...؟
  6. ahoo_fr

    پیشنهاد ازدواج یک دختر به مرد رویاهایش!!!

    من فکرامو کردم مطه مط . تهش میترشم دیگه ....که عمرا چنین اتفاقی رخ دهد ........;) خوب قسمت قضیه اش فرق داره پسر ........تا ادم بره به یه پسره بگه با من ازدواج میکنی ........اه اه اه
  7. ahoo_fr

    پیشنهاد ازدواج یک دختر به مرد رویاهایش!!!

    باشه نامردم بزنم زیرش ..........:biggrin: فردا هم مثل امروز دیکه .........
  8. ahoo_fr

    پیشنهاد ازدواج یک دختر به مرد رویاهایش!!!

    خواهش .... امکان نداره ..موهام مثل دندونام شه ...عمرا .............:D
  9. ahoo_fr

    پیشنهاد ازدواج یک دختر به مرد رویاهایش!!!

    مطمئنه مطمئن .... درست بخون محمد جان نوشتم پسر های امروزی .........اشتب نکن ..
  10. ahoo_fr

    پیشنهاد ازدواج یک دختر به مرد رویاهایش!!!

    بمیرم این کارو برا یه پسر اونم پسر های امروزی نمیکنم ..:smile:
  11. ahoo_fr

    شیر زنان تاریخ ایران

    مرسی آرش عزیز ..بسیار زیبا وجذاب بود ..این یکی رو خیلی دوس داشتم هم اسمشو هم نوشته رو ..:gol:
  12. ahoo_fr

    پیشنهاد ازدواج یک دختر به مرد رویاهایش!!!

    این فوفول بازی یا مال خارجیاس .... ایرانیا که این طوری نبودن ونیستن .. نهایت میاد بهت میگه با من ازدواج میکنی .. نه به پات میوفته نه چیزی .. ولی خوب در نوع خودش خیلی خوب بود
  13. ahoo_fr

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    یوسف جان فقط لحظه های خودتو شکار میکنی ..؟:smile: :razz:
  14. ahoo_fr

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    یوسف جان فقط لحظه های خودتو شکار میکنی ..؟:smile: :razz:
  15. ahoo_fr

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    یوسف جان فقط لحظه های خودتو شکار میکنی ..؟:smile: :razz:
  16. ahoo_fr

    یکی ام به نفع مردا !!! از وبلاگ یک خانم!!!!

    تاپیک تکراری میباشد دوست عزیز......
  17. ahoo_fr

    ای وای ...ببخشید اشتب شده http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.p...B1%D9%8A%D8%AF

    ای وای ...ببخشید اشتب شده http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.p...B1%D9%8A%D8%AF
بالا