نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    [مسابقات هنری] - فراخوان ثبت نام مسابقه نقاشی شماره 1

    نام :آهو نام خانوادگی :.......... بعد دیگه.. تکنیک :الان که نمیشه دقیق گفت یا ماژیک یا رنگ روغن .. سن :25
  2. ahoo_fr

    سلام مرسی از پیامتون .. [IMG]

    سلام مرسی از پیامتون .. [IMG]
  3. ahoo_fr

    دعا

    :biggrin: اون که حتما ..........نیاز لازم ان عجیب ........ بده خوب بگم چی از کی فهمیدم که به وقتش بهتون میگم ....اینا اسرار روانشناسیه عزیزم ...:D
  4. ahoo_fr

    دعا

    بچه ها چرا سایت اینطوری شد ..داره جون میده .. فک کنم سایتم دچار دوگانگی کابل شده ....:d اقا نمیشه بگید کیه .. من که اخر میفهمم ..:d همین اول بگید خوب ...:d البته چند موردش رو سراغ دارم ;)
  5. ahoo_fr

    دعا

    احتمالا کوولانسی ..شاید هم واندروالس :D
  6. ahoo_fr

    دعا

    اون که حتما .... انشااله تعاله :D
  7. ahoo_fr

    دعا

    سلام به استار تر های عزیز ... خوب این که میگین دچار دوگانگی شده ...مشکل روحی داره دیگه باید مشاوره بشه خودش یه قدم برای خودش برداره تا ما هم که دعا میکنیم اثر داشته باشه عزیزم ...
  8. ahoo_fr

    با یه صلوات حاضری بزنید به هر نيتي(شفاي مريضان،سلامتي پدرومادرو...)

    الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم برای شفای بچه های مریض
  9. ahoo_fr

    رد پای احساس ...

  10. ahoo_fr

    رد پای احساس ...

    خودت را فراموش کردم اما اشک هایی که ریختم .........نه ...
  11. ahoo_fr

    تهران قد

    آره ..اصلا هم سخت نیست ....کلی حال داد . همه با تعجب نگاه میکردن این جوری :surprised: بعد با مرد بودم مرده نشسته بود ..من داشتم بنزین میزدم همه این جوری تا چن متر :eek:
  12. ahoo_fr

    تهران قد

    وای من انقد دوس داشتم بنزین بزنم ...یه دفعه این کارو کردم .....انقد حال داد ..:cool:
  13. ahoo_fr

    تهران قد

    وای مرسی .. بازار تهران که هنوز اون حالو هوا رو داره بجز ادماش ... اینم واقعا عالی ..مرسی
  14. ahoo_fr

    بهترین رستوران جهان شناخته شد (+عکس)

    مرسی:gol: چه ویو با حالی داره رستورانش .............
  15. ahoo_fr

    جشنه جشنه جشنه..روز مادر مبارك.هركي مادرشو دوس داره بياد تو.بيايد سنگ تموم بذاريد

    کلک راسشو بگو چنتا کادو گرفتی...:smile: یکی ؟ دوتا ؟ . . . . . :smile:
  16. ahoo_fr

    جشنه جشنه جشنه..روز مادر مبارك.هركي مادرشو دوس داره بياد تو.بيايد سنگ تموم بذاريد

    بچه ها من برم یه شام بخورم بیام امروز وقت نکردم ناهار بخورم الان دیگه برم .چند مین دیگه میام ... مامانا خانم ها مبارکا باشه ..امیدوارم احترام وعزت به همین یه روز نباشه ..بوس بوس برای همه مامان های ایرانی
  17. ahoo_fr

    جشنه جشنه جشنه..روز مادر مبارك.هركي مادرشو دوس داره بياد تو.بيايد سنگ تموم بذاريد

    کلک همه رو کادو خریدی .........;) مرده دیگه بیخیال شو نرگسم ...تو خانمی کن ...بابا شامو بخورید تا دسر وکیک بیاد ........
  18. ahoo_fr

    جشنه جشنه جشنه..روز مادر مبارك.هركي مادرشو دوس داره بياد تو.بيايد سنگ تموم بذاريد

    :surprised::D عجب ...خوب د رسیدم کارمون به جاهای باریک نرسید :D واییییییی مرسی ..نرگسی :gol: حالا دعواش نکن طفلیو شب عیده ............شام خوردین که ..........بیخیال ........:D
  19. ahoo_fr

    جشنه جشنه جشنه..روز مادر مبارك.هركي مادرشو دوس داره بياد تو.بيايد سنگ تموم بذاريد

    وای نرگس این چچچچچیچی میگه اینجا ....... من میخوام از اینا ..........:redface:
بالا