بچه ها چرا سایت اینطوری شد ..داره جون میده ..
فک کنم سایتم دچار دوگانگی کابل شده ....:d
اقا نمیشه بگید کیه ..
من که اخر میفهمم ..:d
همین اول بگید خوب ...:d
البته چند موردش رو سراغ دارم ;)
سلام به استار تر های عزیز ...
خوب این که میگین دچار دوگانگی شده ...مشکل روحی داره دیگه باید مشاوره بشه خودش یه قدم برای خودش برداره تا ما هم که دعا میکنیم اثر داشته باشه عزیزم ...
آره ..اصلا هم سخت نیست ....کلی حال داد .
همه با تعجب نگاه میکردن این جوری :surprised:
بعد با مرد بودم مرده نشسته بود ..من داشتم بنزین میزدم همه این جوری تا چن متر :eek:
بچه ها من برم یه شام بخورم بیام امروز وقت نکردم ناهار بخورم الان دیگه برم .چند مین دیگه میام ...
مامانا خانم ها مبارکا باشه ..امیدوارم احترام وعزت به همین یه روز نباشه ..بوس بوس برای همه مامان های ایرانی