مرسی خیلی جالب و خوندنی بود ...
فقط راجع به این عکس یه سوال برام پیش اومد چه طوری صدا ایجاد میکنه مثل گله این که ..
اطلاعات دارین بیشتر به من بگین ؟مرسی .
مامانم روزت مبارک ..
از قدیم هی میگفتن رفیق بیکلکه ها
باور نمیکردم
حالا که بزرگ شدم .
فهمیدم .....
مامانم تو واقعا بی همتایی ، بی منتی، اصلا بهترینی........:gol:
مرسی آرش جان بابت دعوت ...
من فکر میکنم عشق یه جایگاه خاص برای هر کسی داره..والاترین حسی که درون انسان هست ..اول از اون عشق به خداست بعدش هم عشق به خیلی چیز های زمینی ..که باعث میشه بهتر زندگی کنیم
پارمهر عزیز مرسی از دعوتت ..:gol::gol::gol:
:gol:یادش بخیر روز معلم بچه که بودیم ..برا معلمامون کادو میخریدیم ..کلاسو تزیین میکردیم ..بازم بی معرفت ها بعد از جشن امتحان میگرفتن ........:smile:
ولی خدایی معلم بودن خیلی سخته من که انصراف دادم بعد از یه مدت ..خدا به معلم ها صبر بده .
بچه ها میدونم این جا جاش نیست اما یه سوال دارم ..
من می خوام عکس بزارم فقط دو تا میشه اپ لود کنم تو یه پست .......روانیم کرده ..از کی باید بپرسم چی کار کنم .....؟؟
:D
والا به سرعت بنز تغییر موضع داده میشه ..
با خودشون هم هماهنگ نیستن
نمیکنه قبل از این که حرف بزنه با خودش هماهنگ کنه ببینه قبول داره یا نه :D
والا .............