ببخشم کسانی را که هر چهخواستند با من با دلم با احساسم کردند ومرا در دوردست خودم تنهاگذاردندو من امروز به پایان خودمنزدیکم...پروردگارا به من بیاموز دراین فر صت حیاتم آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند
اصلش اینه کسی که مریضی داره به طرفش بگه حالا نه همون اول بعد از یه ذره اشنایی بگه بهش البته اگه خوب شدنی یا حاد نیس اما اگه حاد هست ودائمی بهتره وقتی تمام خوبی ها رو دید وشما رو انتخاب کرد گفته بشه ..
اره من اگه همه چیش اوکی باشه مریضی اش هم خللی در زندگی روز مره اش نداشته باشه قبول میکنم ..
بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی.
دلت بگیره ولی دلگیری نکنی.
شاکی بشی ولی شکایت نکنی .
گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن...
خیلی چیزا رو ببینی ولی ندیدش بگیری
خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری!
خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی ....