ببین دوست عزیز
من از خدا نمیترسم
من خدا رو دوست دارم خدا هم منو دوست داره
خدا ازمن چی میخواد؟
میگه بشر آدم باش
میگه ناموس مردم رو اذیت نکن
با آبروی بنده من بازی نکن
وقتی میری سر کار،کم کاری نکن
حق بچه یتیم رو نخور
به پدر ومادرت خوبی کن
دروغ نگو
و...
من به خاطر ترس از جهنم این کار رو نمیکنم
به...
میدونی آقا مصطفی
من یه آدم ارزش هستم
من کار خوب رو به خاطر اون دنیا انجام نمیدم
من میگم آدم بودن رو باید به مردم یاد بدیم
ببین اگه با نظر من باشه خیلی چیزا باید عوض بشه که در مجال این تاپیک نیست
چون برمیگرده به بحث رابطه دین وسیاست و...
من میگم این همه تحصیلکرده علوم فقهی هر روز داریم فارغ...
مرسی مصطفی جان :gol:
حرفت قبول ولی میدونی این نحوه حرف زدنا و چرتکه انداختنا واسه حساب ثواب و گناه واسه منه تحصیلکرده یه چیز بی معنی میاد
بچه که بودیم تو کتابای دینیمون بود که اگه یه کار خوب انجام بدی یه اجر به دیوارای ساختمونت تو بهشت اضافه میشه
این لفظ حرف زدنا برای قانع کردن افراد بیسواد و...
میگه بابا انسان باشید
حق خوری نکنید
با قاچاق مواد مخدر بچه مردم رو بدبخت نکنید
ریا نکنید
بیت المال رو الکی خرج تبلیغات خودتون نکنید
گران فروشی نکنید
رانت خواری نکنید
دروغ نگید
.
.
.
سلام
خسته نباشید
تاپیک گذاشتن تو تالار عکس برام خطا میده که قبلا این مشکل رو نداشتم
میشه راهنماییم کنید؟
تاپیک عنوانش " نوابغ در همه جهان زندگی میکنند هست، تکراری که نیست؟
سرچ زدم نبود
ممنون
باز این شب یه چیزی
به قول یه آشنا اگر یاران امام حسین میدونستند که بعضی اعمال و دعاهای خاص هستند که انجام دادنش برابر ،نمیدوم ،یه اعداد خاص نجومی هست ، عمرا اگه میرفتند شهید بشن
طرف میگه فلان دعا رو بخونی ثواب یاران امام حسین رو میبری
بابا ولم کن
البته عرایض بنده در راستای سست کردن اعتقادات...
پس به سلامتی تربیت مدرس هم شناسایی شد
آقا یه منطقه کوچکی در بخش جنوب غربیم ناشناخته بوده تا حالاواسه ما
اگه لطف کنی اطلاعات مختصری ازش به ما بدی ممنون میشم
به همه دوستان جدید مدرسی تبریک عرض میکنم
موفق وموید باشید
خیلی نظر خوبیه
اون موقع که من اخراج شدم نمیدونستم حرفمو به کی بگم
اعتراض فردی کاربرا بعد اخراج واسه خود مدیرا هم مشکل ساز است
خیلی عالی میشه اگه راه بیفته
یه سوال از کجا میفهمید که کی اخراج شده؟