نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    راهنمایی , سوالات و مشکلات مرتبط با باشگاه رو اینجا مطرح کنید

    ممنون به خاطر اینکه به نظر کاربرا اهمیت دادید هر چند با تاخیر! امتیازها خیلی مهم بود پستهای جدید فکر نکنم کاربرد آنچنانی هم داشته باشند ولی نشان دادن امتیاز یه چیز دیگه ست
  2. #MaHDi#

    [IMG][IMG]

    [IMG][IMG]
  3. #MaHDi#

    کارت درسته آبجی انشا... تو همه زمینه های زندگیت موفق باشی

    کارت درسته آبجی انشا... تو همه زمینه های زندگیت موفق باشی
  4. #MaHDi#

    خیلی دوران تلخ و شیرینیه سخته ولی تحمل کنی خیلی شیرین میشه

    خیلی دوران تلخ و شیرینیه سخته ولی تحمل کنی خیلی شیرین میشه
  5. #MaHDi#

    ببین عزیزم تو خیلی جلویی تو وقتت بیشتر ازبقیست حتما رو جاهایی که بقیه بچه ها کم میارن و سر...

    ببین عزیزم تو خیلی جلویی تو وقتت بیشتر ازبقیست حتما رو جاهایی که بقیه بچه ها کم میارن و سر امتحان نمیزنن وقتم بزار تست زدنم تمرین کن زیاد سخت نگیر تست زدن رو یاد بگیر زیاد نزن درست بزن
  6. #MaHDi#

    ببین حتما تا اول مهر همه منابع رو جمع و جورکن و واسه مهر کم و کاستی نزار بمونه

    ببین حتما تا اول مهر همه منابع رو جمع و جورکن و واسه مهر کم و کاستی نزار بمونه
  7. #MaHDi#

    سلااام خوبی؟ سرت شلوغه ها درس میخونی؟

    سلااام خوبی؟ سرت شلوغه ها درس میخونی؟
  8. #MaHDi#

    من نمی تونم تاپیک بزنم...

    وای این خطا از بدترین نوع خطاهای مشاهده شده است و هیچ چاره ای برایش وجود ندارد :redface:
  9. #MaHDi#

    من نمی تونم تاپیک بزنم...

    چه خطایی میده؟ بابا تو خودت کاربر فعال کامپیوتری ها مثلا از ما میپرسی؟
  10. #MaHDi#

    من نمی تونم تاپیک بزنم...

    گرفتی مار و؟ :razz::razz:
  11. #MaHDi#

    [IMG]

    [IMG]
  12. #MaHDi#

    آیا دین محدود کننده آزادی انسان نیست؟

    یه مطلبی یادم افتاد یه دوستی فکرکنم اینجا گفته بود که میشه بی قانون زندگی راحتی داشت مثالشم جامعه هپی ها بود این نکته به ذهنم رسید که بگم اونجا هم قانون بی قانونی رعایت میشه یعنی اگه قانون بی قانونی رو رعایت نکنی وبه قانون خاصی پایبند باشی به عنوان یک قانون شکن شناخته میشی موفق باشید
  13. #MaHDi#

    تسليت به rezaafsharpoor

    آقا رضا عزیز درگذشت پدر بزرگوارتان را به جنابعالی و دیگر وابستگان و علاقه مندان و ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض می نمایم. :gol::gol::gol:
  14. #MaHDi#

    یا از خوش شانسیه یا از بد شانسی

    چلا؟ با من بودی آبجی؟
  15. #MaHDi#

    یا از خوش شانسیه یا از بد شانسی

    این بخوره سرمون متوجه میشیم که خوش شانسی بود یا بدشانسی
  16. #MaHDi#

    یا از خوش شانسیه یا از بد شانسی

    با این منطق حالا که احمدی شده رئیسمون از بدشانسیه یا خوش شانسی؟
  17. #MaHDi#

    شوخی اوباما با همکاران

    آره چین خیلی خوبه نازه من شرایط کشورها رو توضیح دادم و دلیل سیاستهای مختلفشون رو همه به فکر منافع خودشون هستند دوست عزیز ولی سیاستشون فرق میکنه چین با یه روش روسیه با یه روش آمریکامم با یه روش موفق باشید بای
  18. #MaHDi#

    شوخی اوباما با همکاران

    خیلی از مواد اولیه اجناس از نفت است علاوه بر اون ما از نظر منابع معدنی هم خیلی غنی هستیم خوب بازم که به تناقض رسیدیم شما میفرمایید باید مستقل بشیم ولی راه حلی واسه اینکه تکنولوژی ساخت رو خودمون داشته باشیم نمیدید واز طرفی این وابستگی رو هم توجیه میکنید براتون از کارگاه ساده ای تو ایران مثال زدم...
  19. #MaHDi#

    خیلی باحال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    چرا دیده میشه ممنون
بالا