این یه بحث جداست عزیزم و درست انجام دادن وظیفه من کار بقیه رو توجیه نمیکنه
من سعی میکنم وظیفه ای که الان رو دوشمه تا اونجا که میتونم درست انجام بدم
شغل حساسی هم دستمه
خیانت نمیکنم
این چیزی هست که در توان منه
ولی بعضیا مسئولیتهایی دارن که یه حرف کوچیکشون با سرنوشت و آبروی خیلی ها بازی میکنه
...
از ایران یه مکعب تو خالی نساز عزیزم
ایران از چی تشکیل میشه؟
چرا قبلا بهش افتخار میکردیم؟
به کویرش؟
به دریاهاش؟
به ...؟
نه عزیزم
به بزرگاش افتخار میکردیم
که لیستش طولانیه واینجا نمیتونم از همشون اسم بیارم
الانم یه بزرگانی دارن مسخره عام وخاصش میکنن
من دلم به حال مملکتم میسوزه ولی الان چیزی...
عزیزم یه کم ملموستر به جامعه نگاه کنید خودتون متوجه امار میشید
این حس غرور دیگه داره رنگ خودشو میبازه
مشکل هم به قول شما از ملت نیست از کسانی هست که دارن این حس رو به سخره میگیرن
نه یه دست صدا نداره ...
یه سوال:
چرا در حالت کلی بچه های مذهبی یا موافق دولت کنونی وقتی اسم ایران میاد احساس غرور میکنن ولی اکثر مخالین دولت فعلی ننگشون میشه؟
ایران مگه متغیره؟
مگه ماها تحصیلکرده نیستیم؟ چه معیارهایی این وسط هست که ماها واسه خودمون ملاک قرار دادیم واین همه متفاوت به قضایا نگاه میکنیم؟
اقا مجید ، من حتی قبل از این پست آقایون هم راجع به پست من نظر دادند که من داخل بحث نشدم تا تاپیک منحرف نشه ، ولی وقتی طرف مستقیما داره تهمت میزنه نمیشه که ساکت موند
میشه؟
من دیگه ادامه نمیدم
موفق باشید
این تاپیک چند روز پیش یکی از دوستان زده بودن، مام گفتیم ای ول به جنبه کسی که داره مدال میده
یکی از دوستان اینو گفت:
بعد من این سوالو ازش کردم که هنوز جواب ندادن
میشه کسانی که با نظر دوستمون موافقن جواب منو بدن؟
ممنون
یه کم دقیقتر بخون
اون دوستمون در تکمیل عرایض بنده اون پست قشنگ رو گذاشتن
حتما از خودشونم میتونید پیگیری کنید
چرا باید تجدید نظر کنم؟
ممنون میشم اگر توضیخات تکمیلیتون رو ارائه کنید
میشه با متنهای جالبتری هم زیبایی ربنای شجریان، گشنگی بچه های فقیر و زشتی خوردن روزه رو هم نشون داد
من که نتونستم ربطی بین اینا رو تو این متن پیدا کنم
ممنون
مصطفی عزیز
تو شب قدرتو تو باشگاه گذروندی؟
قصدم مسخره کردن نیست
من نه شکلی رو قتوشاپ کردم
نه مخفیانه از کسی عکس گرفتم
نه عکس ناموس کسی رو گذاشتم
این یه عکس در مراسم عمومی است
موفق باشید