پری !!
باورم نمیشد
دستت درد نکنه
من یه چیزی میگم باز این حس بوجود میاد که مخالف با اعتقادات خاص یا مذهب خاصی هستم ولی همیشه بدون تعصب سعی کردم به قضایا نگاه کنم
به نظرتون خیلی متعصبانه و بی منطق از بزرگای خودمون تصویرسازی نمیکنیم؟
به قول بزرگی انقدر ازشون تصویرهای خیالی و دوردست میسازیم که دیگه...