نتایح جستجو

  1. #MaHDi#

    [ شاتکریت] shotcrete

    با فونت متوسطم بنویسی ممنونت میشیم
  2. #MaHDi#

    سلام عزیزیم چشم وا... میدونم حرفم به مزاق خیلیا خوش نمیاد ولی وقتی این بحثهای خرافاتی و مقدس...

    سلام عزیزیم چشم وا... میدونم حرفم به مزاق خیلیا خوش نمیاد ولی وقتی این بحثهای خرافاتی و مقدس نمایی رو میبینم که بیشترین ضرر را هم به دین و مذهب اینا زدن نمیتونم ساکت بشینم بازم سعی میکنم حرفی رو که زدید یادم باشه لطف کردین دوست عزیزم [IMG] موفق باشید
  3. #MaHDi#

    مکانیک سنگ

    فایل جزوه ندارم ولی از دوستام پیگیر میشم اگه شد واست میزارم اینجا
  4. #MaHDi#

    آیا Yahoo mail از چهارشنبه ظهر قطع شده است؟

    چرا از این شکلکا نزاشتی ؟
  5. #MaHDi#

    آیا Yahoo mail از چهارشنبه ظهر قطع شده است؟

    واسه منم باز نمیشه
  6. #MaHDi#

    [ شاتکریت] shotcrete

    دوست دارم در رابطه با مطالب علمی اگه کمکی از دستم برمیاد انجام بدم شما چه گرایش از مهندسی عمران هستین؟ عمرانیا اصولا باید از شاتکریت سررشته داشته باشن
  7. #MaHDi#

    [ شاتکریت] shotcrete

    دوبار کل هاردمو زیرورو کردم ولی نتونستم فایلی راجع به شاتکریت پیدا کنم کتاب و جزوه زیاد دارما ولی فایلشو ندارم
  8. #MaHDi#

    نه پیام خصوصیت نیومده

    نه پیام خصوصیت نیومده
  9. #MaHDi#

    معنی این عکس چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خوب بگو چکار کردی که رفع شد
  10. #MaHDi#

    سلام [IMG]

    سلام [IMG]
  11. #MaHDi#

    معنی این عکس چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اینجوری قشنگتره که یه بار خروج بزن دوباره بیا ببین باز همونه
  12. #MaHDi#

    معنی این عکس چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    عزیزم واسه اینکه عکس خوشگل بگیری از صفحه بازشده این ، Print Scrn رو از رو صفحه کلیدت بزن بعد تو نرم افزار paint ذخیره کن و بعد هر جور که خواستی ادیتش کن و آپلود کن
  13. #MaHDi#

    بیسواد! به خودتم می گی آخوند؟

    بابک داشته باش آبروت رفت
  14. #MaHDi#

    بیسواد! به خودتم می گی آخوند؟

    چرا تا حالا رو نکرده بودی؟ ای نمیری تو عمو کتابخونه
  15. #MaHDi#

    بیسواد! به خودتم می گی آخوند؟

    بابک ؟ نقل قول کردی یا ...؟
  16. #MaHDi#

    با ديدن نفر قبليت اولين چيزي كه به ذهنت ميرسه چيه ؟

    نمیشه باهاش کنار اومد ولی حرفش حقه
  17. #MaHDi#

    هرکس به کسی نازد...ماهم به علییی نازیم....

    عزیزم مسئول کتابخانه های عمومی وخصوصی:redface: من میگم کار وقتی ارزش داره که به ارداه خودت باشه باز هم سعی میکنم از اطلاعات و مستندات دوستان استفاده کنم ولی من میگم علی وقتی میشه علی که خودش بخواد وگرنه علی بودنش (زبونم لال) ارزش نخواهد داشت
  18. #MaHDi#

    هرکس به کسی نازد...ماهم به علییی نازیم....

    پس کاراشون ارادی نبوده؟ حالا یه جور دیگه توجیه کن
  19. #MaHDi#

    با ديدن نفر قبليت اولين چيزي كه به ذهنت ميرسه چيه ؟

    اولی سعید خان دومی هم خودت البته این ویژگیهاتون بارزتره وگرنه در کل گلید:gol:
  20. #MaHDi#

    با ديدن نفر قبليت اولين چيزي كه به ذهنت ميرسه چيه ؟

    ای جان بمیرم واست عزیز خودم ;):smile:
بالا