سلام عزیزیم
چشم
وا... میدونم حرفم به مزاق خیلیا خوش نمیاد ولی وقتی این بحثهای خرافاتی و مقدس نمایی رو میبینم که بیشترین ضرر را هم به دین و مذهب اینا زدن نمیتونم ساکت بشینم
بازم سعی میکنم حرفی رو که زدید یادم باشه
لطف کردین دوست عزیزم
[IMG]
موفق باشید
عزیزم واسه اینکه عکس خوشگل بگیری از صفحه بازشده این ، Print Scrn رو از رو صفحه کلیدت بزن بعد تو نرم افزار paint ذخیره کن و بعد هر جور که خواستی ادیتش کن و آپلود کن
عزیزم
مسئول کتابخانه های عمومی وخصوصی:redface:
من میگم کار وقتی ارزش داره که به ارداه خودت باشه
باز هم سعی میکنم از اطلاعات و مستندات دوستان استفاده کنم ولی من میگم علی وقتی میشه علی که خودش بخواد وگرنه علی بودنش (زبونم لال) ارزش نخواهد داشت