سيلاااااااااااااااااااام بر داداش طاهر گلو بلبل و سنبل و قناري و...:smile::gol:
:gol::gol::gol:داداااااااااااااااش تولدت مبارك بيدا ايشالله به آرزوهاي خوب خوبت برسي:gol::gol::gol:
چرا ناراحت ميشين استاد
من فقط بنا به رشته تحصيليم دوست داشتم استاندارد اين پله ها رو بدونم از طريق بروشور گفتم يكمي هم دربارش بدونم بالاخره هر چيزي دونستنش بهتر از ندونستنشه[IMG]
در شکاف دیوار
گنجشكی لانه کرده
و كلاغی در آن نزدیکی
ساعت هاست" س ک س ک ه "می کند ...
گنجشک نه تاب ماندن در لانه اش را دارد
نه نای گریختن
و کلاغ نه نای شکار دارد
نه تاب رفتن با منقار خالی ...
دلم به حال هر دو می سوزد
کاش این ماجرا
تنها یک شعر بود ...