نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    ممنونم یاد آوری اون موقع ها با همین عکسها هم قشنگه

    ممنونم یاد آوری اون موقع ها با همین عکسها هم قشنگه
  2. sahar-architect

    تفلدت مبالک:w23::w12::w33::w40::w40::w42::w42::smile:

    تفلدت مبالک:w23::w12::w33::w40::w40::w42::w42::smile:
  3. sahar-architect

    سيلاااااااااااااااااااام بر داداش طاهر گلو بلبل و سنبل و قناري و...:smile::gol...

    سيلاااااااااااااااااااام بر داداش طاهر گلو بلبل و سنبل و قناري و...:smile::gol: :gol::gol::gol:داداااااااااااااااش تولدت مبارك بيدا ايشالله به آرزوهاي خوب خوبت برسي:gol::gol::gol:
  4. sahar-architect

    همينطوره كه شوما ميفرمايين:biggrin::biggrin:

    همينطوره كه شوما ميفرمايين:biggrin::biggrin:
  5. sahar-architect

    حالا چي؟حالت تهوعت برطرف شد؟:biggrin: راستي به حد كافي پروف همو به گند كشيديم :Dوقت...

    حالا چي؟حالت تهوعت برطرف شد؟:biggrin: راستي به حد كافي پروف همو به گند كشيديم :Dوقت خوابه:biggrin: شب بخير:gol:
  6. sahar-architect

    :smile: اي بابا باشه الان مال چندوقت پيش تر رو ميذارم:smile::gol:

    :smile: اي بابا باشه الان مال چندوقت پيش تر رو ميذارم:smile::gol:
  7. sahar-architect

    چرا ناراحت ميشين استاد من فقط بنا به رشته تحصيليم دوست داشتم استاندارد اين پله ها رو بدونم از...

    چرا ناراحت ميشين استاد من فقط بنا به رشته تحصيليم دوست داشتم استاندارد اين پله ها رو بدونم از طريق بروشور گفتم يكمي هم دربارش بدونم بالاخره هر چيزي دونستنش بهتر از ندونستنشه[IMG]
  8. sahar-architect

    من سرفصل خواستم استاد تصميم به ثبت نام ندارم[IMG]

    من سرفصل خواستم استاد تصميم به ثبت نام ندارم[IMG]
  9. sahar-architect

    ذكور ماشالله همه چي بلدن:smile:

    ذكور ماشالله همه چي بلدن:smile:
  10. sahar-architect

    خب بخش بانوان چي پرفسور؟

    خب بخش بانوان چي پرفسور؟
  11. sahar-architect

    چرا آخه اسي؟

    چرا آخه اسي؟
  12. sahar-architect

    در شکاف دیوار گنجشكی لانه کرده و كلاغی در آن نزدیکی ساعت هاست" س ک س ک ه "می کند ... گنجشک نه...

    در شکاف دیوار گنجشكی لانه کرده و كلاغی در آن نزدیکی ساعت هاست" س ک س ک ه "می کند ... گنجشک نه تاب ماندن در لانه اش را دارد نه نای گریختن و کلاغ نه نای شکار دارد نه تاب رفتن با منقار خالی ... دلم به حال هر دو می سوزد کاش این ماجرا تنها یک شعر بود ...
  13. sahar-architect

    نميشه هردوشون؟

    نميشه هردوشون؟
  14. sahar-architect

    معذرت ميخوام استاد ميشه سرفصلهاي كتابتونو بفرماييد!

    معذرت ميخوام استاد ميشه سرفصلهاي كتابتونو بفرماييد!
  15. sahar-architect

    بهنام پس عكس كادويي كه ميگفتي چي شد؟

    بهنام پس عكس كادويي كه ميگفتي چي شد؟
  16. sahar-architect

    صد البته همينطوره

    صد البته همينطوره
  17. sahar-architect

    سلام امضات خيلي خوبه !ايول

    سلام امضات خيلي خوبه !ايول
  18. sahar-architect

    آبجی و دادا اصفهانیا بیین تووووووووووووووووو

    سيلام راسميگه خب بياين ببينيم
  19. sahar-architect

    سلام داداش عيد مبارك داداااااااااااااااااش بازم كه بساطم همونه حل نشده اين مشكل تايپيك رفتنم[IMG]

    سلام داداش عيد مبارك داداااااااااااااااااش بازم كه بساطم همونه حل نشده اين مشكل تايپيك رفتنم[IMG]
  20. sahar-architect

    عليك سلام چيه؟؟؟؟؟؟؟

    عليك سلام چيه؟؟؟؟؟؟؟
بالا