You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ميخواهي خود به دار فاني بفرستمت
-
گناه تو اين است كه انساني
-
هيچ
اندكي دلگير بودم از اين روزهاي بيرحم
آه اي امير مگو كه دلم خون است از امتحان
-
سلام برتو يا امير
ممنونم
خوب ميباشم اما كمي تا قسمتي بي حوصله و دل گرفته
تو چطوري؟ايشالله كه خوبي؟
-
منيم اسمايلارئمي نيه ايستيفاده ائليسن![IMG][IMG]
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-