نه اون واسه این بود که ببینم بدخواه مدخواه داشته باشی که ناراحتت کرده باشه عمودی برفستش پیش من افقی تحویل بگیرش:mad:
اره واقههههههههااا همینطولیاست:smile:
خودم که خوووووووب عالییییییییییی:heart:قلبونت
تو چگونه ای؟
نه اون واسه این بود که ببینم بدخواه مدخواه داشته باشی که ناراحتت کرده باشه عمودی برفستش پیش من افقی تحویل بگیرش:mad:
اره واقههههههههااا همینطولیاست:smile:
خودم که خوووووووب عالییییییییییی:heart:قلبونت
تو چگونه ای؟
سلام صبا بانو:smile:
ميگم از پروف سعيد رد ميشدم كاملا اتفاقي:D دستم خورد رو مشاهده گفتگو و ديدم ميگي حال نداري:(واسه چي:mad:
يكم توليد حال بكن بشين درس بخون:)