نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    ممنونم ميلادجان

    ممنونم ميلادجان
  2. sahar-architect

    سلام يه چند ساعت پيش اينجا پلاس بود نميدونم آن نيست ؟

    سلام يه چند ساعت پيش اينجا پلاس بود نميدونم آن نيست ؟
  3. sahar-architect

    موفق شدي؟[IMG]

    موفق شدي؟[IMG]
  4. sahar-architect

    [IMG]آبجي چي شدي پس؟كوشي؟

    [IMG]آبجي چي شدي پس؟كوشي؟
  5. sahar-architect

    حاا اگه حل نشد به پيرجو هم ميگيم چشم ممنون

    حاا اگه حل نشد به پيرجو هم ميگيم چشم ممنون
  6. sahar-architect

    مطمئني ناهار قيمه نداشتين؟[IMG] فهلا بيا تاپيك تا ببينيم چي ميشه به زور تونستم بيام

    مطمئني ناهار قيمه نداشتين؟[IMG] فهلا بيا تاپيك تا ببينيم چي ميشه به زور تونستم بيام
  7. sahar-architect

    انجام دادم ولي ميگم تاپيكم الان نميشه فهميد كه عمل كرده يا نه خب از شوما هم تشكر نمودم داااا

    انجام دادم ولي ميگم تاپيكم الان نميشه فهميد كه عمل كرده يا نه خب از شوما هم تشكر نمودم داااا
  8. sahar-architect

    الان اينو كه زدي تو تاپيك بودم در اسرع وقت كه دوباره اينجوري شد چك ميكنم ممنون از پيري هم تشكر نوما

    الان اينو كه زدي تو تاپيك بودم در اسرع وقت كه دوباره اينجوري شد چك ميكنم ممنون از پيري هم تشكر نوما
  9. sahar-architect

    [IMG][IMG][IMG][IMG]:w12:

    [IMG][IMG][IMG][IMG]:w12:
  10. sahar-architect

    يه بار عوض كردم فايرفاكس يا ieهم فرقي نميكنه

    يه بار عوض كردم فايرفاكس يا ieهم فرقي نميكنه
  11. sahar-architect

    يه بار عوض كردم فايرفاكس يا ieهم فرقي نميكنه

    يه بار عوض كردم فايرفاكس يا ieهم فرقي نميكنه
  12. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  13. sahar-architect

    من يكبار حين عوض كردن پسوردم چندتااز صفحات باشگاه باز بودن ازاون به بعد هروقت ميخوام وارد همون...

    من يكبار حين عوض كردن پسوردم چندتااز صفحات باشگاه باز بودن ازاون به بعد هروقت ميخوام وارد همون تاپيكهايي كه صفحاتشن باز مونده بود برم اروورHTTP500 internet serverميده و گاهي ميره گاهي نميره
  14. sahar-architect

    چي بگم ديگه من كه78641بار بهت گفتم

    چي بگم ديگه من كه78641بار بهت گفتم
  15. sahar-architect

    ميگم راه ديگه اي نمونده كه من بتونم اين مشكل تايپيك رفتنمو حل كنم[IMG]

    ميگم راه ديگه اي نمونده كه من بتونم اين مشكل تايپيك رفتنمو حل كنم[IMG]
  16. sahar-architect

    اولین روزدبستان بازگرد شادی آن روزهایم بازگرد بازگردای خاطرات کودکی اي سواربراسبهای چوبکی خاطرات...

    اولین روزدبستان بازگرد شادی آن روزهایم بازگرد بازگردای خاطرات کودکی اي سواربراسبهای چوبکی خاطرات کودکی زیباترند یادگاران کهن ماناترند همکلاسیهای من یادم کنید بازهم درکوچه فریادم کنید درسهای سال اول ساده بود آب رابابابه ساراداده بود کاش هرگز زنگ تفریحی نبود جمع بودن بودو تفریقی نبود ای دبستانی...
  17. sahar-architect

    تو ناهارت تموم نشده هنوز:biggrin:

    تو ناهارت تموم نشده هنوز:biggrin:
  18. sahar-architect

    ارواد داداش كوجايي تو اومده بودم شماره بعدي ويرانگر رو اجرا كنيماااا

    ارواد داداش كوجايي تو اومده بودم شماره بعدي ويرانگر رو اجرا كنيماااا
  19. sahar-architect

    اين ديتابيس چي ميگه اين وسط

    اين ديتابيس چي ميگه اين وسط
  20. sahar-architect

    اين پياماي من چرا ايجوري 10بار ميان!:confused:

    اين پياماي من چرا ايجوري 10بار ميان!:confused:
بالا