You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ارومیه من رفتم موردی نبود[IMG]
-
-
حتما این کارو میکنیم یا بهتر میتونم بگم صبا نابودش کنه[IMG]
من هم تو اردبیلیا مشغول نفله نمودنم تو هم برو اصفهان:D
-
[IMG][IMG][IMG]
[IMG][IMG]
-
بهییییییییییییییییییییییی[IMG][IMG]
-
راست میگی این داداش تو کوجاست جواب ادمم نمیده یکی نیست بگه یهو پروفتو ببند دیگه
حاژسعید رو هم که سپردمش به تنهای اسمان[IMG]
-
-
-
اجی این چیه نوشتی!
قسمه چیه دیگه!؟یا قیمه قیمه ست یا قسمت قسمت:D
-
:heart::heart::heart:
[IMG][IMG][IMG][IMG]
-
-
-
-
-
سلام بهنام....
خوبي؟اين ايام رو چگونه ميگذروني!!!!؟
-
اينگونه نگو امير
به قول مرحوم شريعتي كه من بسي دوست ميدارمش:"اگرتنهاترين تنها شوي باز هم خدا هست او جانشين همه نداشتنها در زمين است"
-
تو ميتواني همين اكنون بروي روي پشت بامي بلند و خود را پرتاب نمايي
البته اگر به خدا ايمان داشته باشي هرگز اين پيشنهاد را نخواهي پذيرفت
-
چه چيز را!
درست كرئن هنگ نمودگي كامپيوتررا يا نفله نمودن تو را!
-
كجا رفتي بابا بيا شوخي كردم
نميكشمت[IMG]
-