نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    ارومیه من رفتم موردی نبود[IMG]

    ارومیه من رفتم موردی نبود[IMG]
  2. sahar-architect

    یا نه![IMG]

    یا نه![IMG]
  3. sahar-architect

    حتما این کارو میکنیم یا بهتر میتونم بگم صبا نابودش کنه[IMG] من هم تو اردبیلیا مشغول نفله...

    حتما این کارو میکنیم یا بهتر میتونم بگم صبا نابودش کنه[IMG] من هم تو اردبیلیا مشغول نفله نمودنم تو هم برو اصفهان:D
  4. sahar-architect

    [IMG][IMG][IMG] [IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG] [IMG][IMG]
  5. sahar-architect

    بهییییییییییییییییییییییی[IMG][IMG]

    بهییییییییییییییییییییییی[IMG][IMG]
  6. sahar-architect

    راست میگی این داداش تو کوجاست جواب ادمم نمیده یکی نیست بگه یهو پروفتو ببند دیگه حاژسعید رو هم که...

    راست میگی این داداش تو کوجاست جواب ادمم نمیده یکی نیست بگه یهو پروفتو ببند دیگه حاژسعید رو هم که سپردمش به تنهای اسمان[IMG]
  7. sahar-architect

    [IMG][IMG]ایول:heart:

    [IMG][IMG]ایول:heart:
  8. sahar-architect

    [IMG][IMG]

    [IMG][IMG]
  9. sahar-architect

    اجی این چیه نوشتی! قسمه چیه دیگه!؟یا قیمه قیمه ست یا قسمت قسمت:D

    اجی این چیه نوشتی! قسمه چیه دیگه!؟یا قیمه قیمه ست یا قسمت قسمت:D
  10. sahar-architect

    :heart::heart::heart: [IMG][IMG][IMG][IMG]

    :heart::heart::heart: [IMG][IMG][IMG][IMG]
  11. sahar-architect

    سلام... [IMG][IMG][IMG]

    سلام... [IMG][IMG][IMG]
  12. sahar-architect

    [IMG][IMG]

    [IMG][IMG]
  13. sahar-architect

    [IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG]
  14. sahar-architect

    راحت ميشه ايشالله

    راحت ميشه ايشالله
  15. sahar-architect

    سلام بهنام.... خوبي؟اين ايام رو چگونه ميگذروني!!!!؟

    سلام بهنام.... خوبي؟اين ايام رو چگونه ميگذروني!!!!؟
  16. sahar-architect

    اينگونه نگو امير به قول مرحوم شريعتي كه من بسي دوست ميدارمش:"اگرتنهاترين تنها شوي باز هم خدا هست...

    اينگونه نگو امير به قول مرحوم شريعتي كه من بسي دوست ميدارمش:"اگرتنهاترين تنها شوي باز هم خدا هست او جانشين همه نداشتنها در زمين است"
  17. sahar-architect

    تو ميتواني همين اكنون بروي روي پشت بامي بلند و خود را پرتاب نمايي البته اگر به خدا ايمان داشته...

    تو ميتواني همين اكنون بروي روي پشت بامي بلند و خود را پرتاب نمايي البته اگر به خدا ايمان داشته باشي هرگز اين پيشنهاد را نخواهي پذيرفت
  18. sahar-architect

    چه چيز را! درست كرئن هنگ نمودگي كامپيوتررا يا نفله نمودن تو را!

    چه چيز را! درست كرئن هنگ نمودگي كامپيوتررا يا نفله نمودن تو را!
  19. sahar-architect

    كجا رفتي بابا بيا شوخي كردم نميكشمت[IMG]

    كجا رفتي بابا بيا شوخي كردم نميكشمت[IMG]
  20. sahar-architect

    نميخواهي؟

    نميخواهي؟
بالا