سلام ابجي:w05:
من چيزي براي گفتن ندارم:w05:كلا چي ميتونم بگم:w05:
ولي نه :w05: شما بازي رو ديدي؟؟؟؟
خدايي حق بارسا بود ببازه؟؟؟:w05:
بعد ميگيد بارسا خوش شانس هست اخه ما بيشتر شانس مياريم يا شما:w00:
اي خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چرا ما انقدر بد شانس هستيم:crying2:
الان تنها...