سلام
ممنون تو خوفی ابجی ؟؟
بابا ما یه بارم مرام می زاریم ببین چجوری برامون حرف در میارن
من اخر بازی زنگ زدم به پپ گفتم بی معرفت ما حق اب گل داریم قطبی داره بازی رو می بینه نزار داش جواد ضایع بشه پپ گفت چی کار کنم نمی تونن گل بزنن گفتمن خودتون بزنید .... دیگه اونم تو رودر وایسی گیر کرد قبول کرد...