نتایح جستجو

  1. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    مشكلي نيست شما تحقيقاتو انجام بده طبق همون كنوانسيون ژنو ميتوني از نظر ما هم مشكلي نداره:w01:
  2. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سحر جان ميتوني ملحقم نشي ما ازت حمايت مي كنيم طبق همون كنوانسيون ژنو:D
  3. C

    اشكال نداره هر جور راحتي همون جوري بنويس

    اشكال نداره هر جور راحتي همون جوري بنويس
  4. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    نه ابجي خيالت راحت ما با كسايي كه داوطلبانه تسليم ميشن طبق كنوانسيون ژنو :Dبرخورد مي كنيم منم با بچه ها صحبت ميكنم در مجازات تخفيف بدن:w16:
  5. C

    راستي ابجي چرا فارسي نمي نويسي

    راستي ابجي چرا فارسي نمي نويسي
  6. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    به به چشم روشن خوبه ارامش رفت به جاش ده تا ارامش به وجود اومد... ارامش اگه يمدونست با رفتنش انقدر زياد ميشه حتما زودتر مي رفت:w15:
  7. C

    اي بابا ابجي ديگه اينجا كه كسي نيست خوديمونيم كي به شما ميگه مهندس به جز خودتون اخه از قديم...

    اي بابا ابجي ديگه اينجا كه كسي نيست خوديمونيم كي به شما ميگه مهندس به جز خودتون اخه از قديم گفتن مهندس بايد حداقل چهار رياضي ساده بلد باشه نه مثل شما همش نقاشي كنه اگه به شما بگيم مهندس از فردا همه معلم هاي مهد كودكم ادعاي مهندسي ميكنن بعد سنگ رو سنگ بند نميشه
  8. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    غصه نخور ياسمن جان ترتيب شمارم ميديم:w02:
  9. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    اين دفعه چيزي نمونده:whistle: من كلي گفتم براي دفعه هاي بعد :D
  10. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    بفرما خيلي خوش اومدي دوست جديد اينجا همه صاحب خونه هستن ;)
  11. C

    نه ابجي مشكلات زندگي تمومي نداره... بار زندگي بر دوش مرد هست تا اخر عمرم بايد اين بارو به دوش...

    نه ابجي مشكلات زندگي تمومي نداره... بار زندگي بر دوش مرد هست تا اخر عمرم بايد اين بارو به دوش بكشه ..همه مثل معماري ها نيستن كه راحت زندگي كننن ..بچه ها عمران مرد كار هستن
  12. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    اي بابا اينجوري كه بد شد تازه ميخواستيم دور هم اجيل بزنيم ...تنهايي از گلوم پايين نميره ... اصلا نميشه ...بايد بموني (بچه ها در بندين داره در ميره ديدن ارامش نيست داره فرار ميكنه ... صادق برو جلوي در بشين )
  13. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ابجي اجيل هاي كرسي با همه اجيل هاي جهان فرق ميكنه بخور مگر نه پشيمون ميشي خيالت راحت من تضمين ميكنم هيچ طوريت نمي شه;)
  14. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    جدي ميگي ابجي ياسمن خيلي مي بخشي دوست جديد شما ادامه ارامشي:Dيا ارامش در پوشش جديد يا ...
  15. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ممنون منم خوبم به خوبي دوستان ;) اي مشكلات زندگي نمي زاره بياام ابجي كوچيكه .... اي بابا ابجي معصومه كجا تازه جمعمون داره جمع ميشه البته هر جور راحتي شب بخير خواباي خوب خوب ببني....:gol: چي ........مال كيه.... تا بجونبي من خورم رفت :w02::w01: سلام داداش صادق گل خوبي؟؟؟ ممنون ابجي ياسمن...
  16. C

    اي بابا ابجي دست رو دلم نزار كه خونه........ روزگار دست و پامو بسته بود نميتونستم جم بخورم بار...

    اي بابا ابجي دست رو دلم نزار كه خونه........ روزگار دست و پامو بسته بود نميتونستم جم بخورم بار زندگي رو شونه هام سنگيني ميكرد كم كم داشتم ..... شما كه دست پات باز بود چرا يادي از من نكردي :w24:
  17. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    خيالت راحت ژنرال من قبلا گفتم تا اخرين قطره خون تو ركابتم.... برو من دارمت;) امشب فرمانده دخترا (ارامش‌)هم نيست خيلي راحت ميتونيم تا مار كنيمشون:w02:
  18. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    به به اجيل دست درد نكنه ابجي دلم لك زده بود براي اجيل ها زير كرسي:w01:
  19. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام به همه بچه ها گل زير كرسي همگي خوبيد؟؟؟
بالا