سلام ابجي گلم
ممنون شما خوفي؟
از قديم گفتم ادم به روبين قاران ببازه ولي مقابل ميلان خسته نبازه..:dتازه امشب كه گل كاشتيم گيخونو منور كردين..:d
اينم بدون دوم شدن تو لاليگا اونم بعد از بارسا خودش كمتر از قهرماني نيست
شما هم شاد باشي ابجي...
سلام داش علي گل
خوبي؟؟
ممنون ابجي باران:gol:
اي بابا اين درجه هست كه تنهايي بهم داده بابت رشادت هاي من در جنگ:w02:
ضنما اينجا براي شخص خاصي نيست اينجا براي همه هر كسي يه پست بده توش حق اب گل پيدا ميكنه;)