نتایح جستجو

  1. C

    سلام ممنون ابجي كه اومدي واقعانم خيلي خسته شده بودم:d شب شما هم خوش

    سلام ممنون ابجي كه اومدي واقعانم خيلي خسته شده بودم:d شب شما هم خوش
  2. C

    اهان ....:d

    اهان ....:d
  3. C

    سلام ابجي گلم ممنون شما خوفي؟ از قديم گفتم ادم به روبين قاران ببازه ولي مقابل ميلان خسته...

    سلام ابجي گلم ممنون شما خوفي؟ از قديم گفتم ادم به روبين قاران ببازه ولي مقابل ميلان خسته نبازه..:dتازه امشب كه گل كاشتيم گيخونو منور كردين..:d اينم بدون دوم شدن تو لاليگا اونم بعد از بارسا خودش كمتر از قهرماني نيست شما هم شاد باشي ابجي...
  4. C

    نه جدي جديدا دوزاريم كج شده بگو منظورت چي بود:dنگي نمي زارم امشب بري:d

    نه جدي جديدا دوزاريم كج شده بگو منظورت چي بود:dنگي نمي زارم امشب بري:d
  5. C

    واحد شهریار_شهر قدس

    تو يكي خيلي زير بار درس داري له ميشي من شاهدم:w02:
  6. C

    سلام اقا مسعود ماشالا ركورد زدي تو باشگاه هيچ كس انقدر پست تكراري يه جا نداده بود لطفا قبل از...

    سلام اقا مسعود ماشالا ركورد زدي تو باشگاه هيچ كس انقدر پست تكراري يه جا نداده بود لطفا قبل از گذاشتن عكس سرچ كن اگه تكرار بشه ناچارم اخطار بدم
  7. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    خب دوستان خيلي خوش گذشت اگه اجازه بدين رفع زحمت كنم شب همگي بخير خواباي خوب خوب ببنيد:gol: يا حق:gol:
  8. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    به لطف دوستان بد نيستم:)
  9. C

    نوشي شما خودت ديدي ميگي اين تكراري هست بعدش چيز خواصي نگفته بنده خدا:d

    نوشي شما خودت ديدي ميگي اين تكراري هست بعدش چيز خواصي نگفته بنده خدا:d
  10. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    شب بخير باشه داداش تنهايي خواباي خوب خوب ببني:gol:
  11. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    بايد ببخشي سحر جان من امشب تو ماموريت بود:Dنتونستم حسابي پذيرايي كنم اميدوارم بازم بياي شب خوش خواباي خوب خوب ببني:gol: علي يارت:gol:
  12. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    بهم حق بده اين از قلم بيفته اخه 23 تاپيك قفل كردم كاري اسوني نيست:whistle::D
  13. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    به به بين كي امد اينجا منور كردي محسن جان خيلي خيلي خوش اومدي دلمبراي خودت شعراي قشنگت تنگ شده بود
  14. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ممنون بايد الان به من مدال لياقت بدن:w25: خدايي ركورد تاريخي بود فكر نكنم كسي بتونه اين همه پست تكراري پيدا كنه:w15: 23 تاپيك:surprised:
  15. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    خيلي خوشحال شدم بودي شب خوبي داشته باشي خواباي خوب خوب ببني:gol:
  16. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    واقعا واقعا ....:w16:
  17. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام داش صادق گل ممنون منم خوبم به خوبي دوستان جدي ميگي :surprised: خب زودتر ميگفتي:D
  18. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام داش علي گل خوبي؟؟ ممنون ابجي باران:gol: اي بابا اين درجه هست كه تنهايي بهم داده بابت رشادت هاي من در جنگ:w02: ضنما اينجا براي شخص خاصي نيست اينجا براي همه هر كسي يه پست بده توش حق اب گل پيدا ميكنه;)
  19. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    :gol: منم توپي ميخوام:D ممنون ژنرال:gol:
  20. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    چرا به خوبي من نيستين مگه چطورم:d
بالا