عیبی یوخ من دیین اولسون آما فقط بیلیم که من دیین دی.. عیبی یوخ..
من ایستیرم و بونو دانمارام من بیر پنجره یه گوزوم دویار.. ساغول عکس عالی بود
روحیه ام رو افزون کرد فراوون
مخصوصا دیدی که میده برام مهمه
همش رو از اون پنجره دارم..
میدونم سپید.. میفهمم.. دوست دا رم یه روز هم شده تورو پر از هیجان ببینم.. این یه حس واقعی برای یه رفیق کمونیسته....
لطف داری مثل همیشه و مثل یه دوست محبت داری بهم.. گوش دادن کم هزینه ترین کار و کمترین کاری بود که کردم..من شرمندم
سلام ممنون..
آره من و رباب اوجور.. یه گوجه روحی تو چشم سومم ولی الان کاشته و کبودش کرده..
ملینا بازم تولدت مبارک.. تو روزای سعیدی رفتم معذرت..
خوشالم که موندی و نرفتی
سلام سپیدی برا ناهار اومدم.. تا یکی دوساعت هستم.. خوبی... چیزای متفاوت رو همه میخوان..
عزیز بعضی چیزا رو تا وقتی ندیدی حرمت و ارزشی دارند.. و بهتره نادیده و در گریز و فرار ببینیشون.. دوستی من و تو هم اینجوریه دیگه// همیشه یا تو دیر جواب میدی یا من درس و مشق دارم..
خودت خوبی؟ نگو غیر واقعیت که...
مرسی.. شما حق مطالب سنگینتر رو در موارد مشابه زیباتر به جا میارید خانم فرناز..
دیدن این پستهای قدیمی هم خاطره زاست هم غمزا..
روزای خوبی بودند برا همه و من بالاخص شاید
نه عزیزم چیزی نبود که واقعا نگرانت کنه.. مطمئن باش..
خودت هم که گویا کم اومدی درسته؟
وشحالم که دارم میبینمت و بعد میرم سر درس و مشقم..
یه چیزی تو مایه های اونچه که تو الان توشیوو با قدری تفاوت مکانی و زمانی.. هم گرفتارن خب..
دلت خوشه الان.. بازم مل همونجایی که هستی سبزی یا پاییز رو تو هم تاثیر...
عیب نداره اون دنیام قشنگه برا تو که گناهت فقط کشتنه دجال است..
سر پل صراط دست مارو هم بگیر..
ممنون اره باید منم بعد ساعتی برم.. مرسی مرسی ممنون... خیلی جالب بود.. امپولم ترس نداره ---------
تو با ترس چجوری بزرگ شدی بالا؟
باشه به سلامت خدافظ شما.. میبینمت به زودی و منتظرم همین
سلام حاجی جون.. یاد حرف ترانه افتادم که گفت تو یوزرت رو اشتباهی نوشتی و عشق رو غلط کردی در نوشتنش..
من دیگه هستم و الان تویی که نیستی.. داشتم سیگار روح میکشیدم این دو سه روز عزیز
یوحن---------------نا
سلام . من الان خودم رو لایق نفرین همه یه خدایان در تمام ادیان میدونم قیز!
شرمنده یم.. چه کار بدیه آدم حرفی رو بزنه و قانوی وضع کنه و بعد خودش به جرم نقض همون چیز به دادگاه عدالت چون تویی مهربان کشیده بشه.. عزیز من قرارداد ها هنوز سر جاشند ولی من هم مثل تو برا همیشه قول...
اگه عصری بیای و بگی که نه نرفتم چی؟
باشه اونم بیخیال دیگه...بره همونچا که میدونم براش بهتر تره..
من 9 تا 11:20 کلاس دارم.. یکی هم عصر 5 تا 7...
امید نمک زیادی بشه زودتر بیای.. حالا بمونه عصر..
این وسط اومدم پیام میذارم اگر جیب زمانی اجازه بده..
سلام سپیدی..
میخواستی باشم دعوا کنیم نه؟
شمندم وقتی که رفتم یادم رفت گذشتم رو پاک کنم و از اون جز یه ردپای شنی روی صفحم چیزی نذارم..
واقعا ناراحت شدم که این حس در تو ایجاد شد.. باغیشلایین..
من سعی میکنم هر وقت خواستم دوباره به لعنتی این چنینی/ رفتن ناخواسته/ دچار بشم حتما بگم.. منم برای تو و...
باید از چشای همین ووروجکا میفهمیدی که من نه گونده یم..
اولار منیم گوزلریم دی کی قیزلاری منن اوزاخلادیرلار.. یالنیز قورخمویانلار و منی بوجورسونا دهشتلی قبول ائدنلر قالیپ .. قالان مینلر کیلومتر اوزاخ اولورلار..
بابا من نه اینکه نااگاهم پرسیدم همین و اوجور..
قسمت مشترک در یک محدوده زمانی تویی
و این که الان بعد از "واین که الا بعد از" دارم مینویسم برای پر کردن حس پیچوندنه البته نه تو که اونای دیگه...
من حرف دهنت نمیزارم.. من گفتم چون میدونم ادم که دور میشه اول خیلی ناراحته بعد چند مدت عادت میکنه به...
سلام عموقیزی خوبی..
چه عجب.. خیلی خوشحالم کردی.. دیدنت ایده کشتن دخترای معصوم رو بهم القا میکنه.. با پنبه البته..
شوخی کردم.. مرسی از صبحونه خوشمزه.. ممنونم از اینکه به یادمی اندک... گرچه همیشه در یادمی هر روز