منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
مشاعرۀ سنّتی
تو سوز آه من ای مرغ شب چه می دانی؟ ندیده ای شب من تاب و تب چه می دانی؟
امالیا
ارسال #45,707
Aug 12, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
من از آن کشم ندامت که تو را نیازمودم تو چرا ز من گریزی؟ که وفایم آزمودی
امالیا
ارسال #45,705
Aug 12, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
نی ز نغمه واماند چون ز لب جدا ماند وای اگر دل خود را از خدا جدا بینی
امالیا
ارسال #45,702
Aug 12, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
ور بگوید قاضی مسکین که در هنگام رای دشمن ارباب زورم بشنو و باور مکن
امالیا
ارسال #45,698
Aug 12, 2012
تالار:
مشاعره
شکلک های متحرک خنده دار
خیلی با نمک بودن. :w27:
امالیا
ارسال #16
Aug 12, 2012
تالار:
تالار عکس
چقدر نیستی؟ حوصله ات از این همه نبودن سر نمی رود؟!
چقدر نیستی؟ حوصله ات از این همه نبودن سر نمی رود؟!
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
ممنون. منم همینطور. :gol: از نوشخند گرم تو آفاق تازه گشت صبح بهار این لب خندان نداشته است فعلا...
ممنون. منم همینطور. :gol: از نوشخند گرم تو آفاق تازه گشت صبح بهار این لب خندان نداشته است فعلا خداحافظ
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
مشاعرۀ سنّتی
بعد عمری آشنایی بگذرد دیوانه وار این غزال شوخ چشم الفت نمی داند که چیست؟
امالیا
ارسال #45,695
Aug 12, 2012
تالار:
مشاعره
سلام دوست گلم :gol: به پای دوست سر افشاندن است و جان دادن بهانه یی که مرا بهر زیستن باقیست
سلام دوست گلم :gol: به پای دوست سر افشاندن است و جان دادن بهانه یی که مرا بهر زیستن باقیست
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
مشاعرۀ سنّتی
من از آن کشم ندامت که تو را نیازمودم تو چرا ز من گریزی؟ که وفایم آزمودی
امالیا
ارسال #45,691
Aug 12, 2012
تالار:
مشاعره
تار و پود هستی را سوختیم و خرسندیم رند عافیت سوزی همچو ما کجا بینی؟ این واسه رو کم کنیه یه...
تار و پود هستی را سوختیم و خرسندیم رند عافیت سوزی همچو ما کجا بینی؟ این واسه رو کم کنیه یه نازپرورد تنعمه :D
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
مشاعرۀ سنّتی
دل زود باورم را به کرشمه ای ربودی چو نیاز ما فزون شد تو به ناز خود فزودی
امالیا
ارسال #45,689
Aug 12, 2012
تالار:
مشاعره
سلام بابت تصویر ممنون. :w27:
سلام بابت تصویر ممنون. :w27:
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
مشاعرۀ سنّتی
عمری چو شمع گریه ی جانسوز می کنیم روزی به شب بریم و شبی روز می کنیم
امالیا
ارسال #45,687
Aug 12, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
یاد باد آنکه چو چشمت به عتابم میکشت معجز عیسویت در لب شکرخا بود
امالیا
ارسال #45,685
Aug 12, 2012
تالار:
مشاعره
دور می ایستیم از هم وقتی پخته فکر می کنیم ... گویی داغی این پختگی می سوزاند از نزدیک. خوشا خامی.
دور می ایستیم از هم وقتی پخته فکر می کنیم ... گویی داغی این پختگی می سوزاند از نزدیک. خوشا خامی.
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 12, 2012
مشاعرۀ سنّتی
در رهش شمع وفا افروختم در وفا چون شمع محفل سوختم
امالیا
ارسال #45,683
Aug 12, 2012
تالار:
مشاعره
(أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ))- به نیت قبولی حوائج خود و تمام دوستان شرکت کننده)
أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ
امالیا
ارسال #2,844
Aug 12, 2012
تالار:
خدا ، عشق ، عرفان
(أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ))- به نیت قبولی حوائج خود و تمام دوستان شرکت کننده)
أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ
امالیا
ارسال #2,843
Aug 12, 2012
تالار:
خدا ، عشق ، عرفان
مشاعرۀ سنّتی
من نه آنم که عدو گفت تو خود دانی نیک که ندارد دل دشمن خبر از عالم دوست
امالیا
ارسال #45,679
Aug 12, 2012
تالار:
مشاعره
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
5
6
7
8
9
10
بعدی
اول
قبلی
7 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا