منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
با یه صلوات حاضری بزنید به هر نيتي(شفاي مريضان،سلامتي پدرومادرو...)
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
امالیا
ارسال #14,377
Aug 12, 2012
تالار:
خدا ، عشق ، عرفان
سلام داداش گلم اگه امشب به پیجت سر زدی یادت نره برام دعا کنی. بهترینها رو برات آرزو دارم.
سلام داداش گلم اگه امشب به پیجت سر زدی یادت نره برام دعا کنی. بهترینها رو برات آرزو دارم.
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 11, 2012
سلام دوست گلم بابت پیام ممنون. :gol:
سلام دوست گلم بابت پیام ممنون. :gol:
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 11, 2012
(أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ))- به نیت قبولی حوائج خود و تمام دوستان شرکت کننده)
أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ
امالیا
ارسال #2,830
Aug 11, 2012
تالار:
خدا ، عشق ، عرفان
مشاعرۀ سنّتی
من نیز چشم از خواب خوش بر می نکردم پیش از این روز فراق دوستان شب خوش بگفتم خواب را
امالیا
ارسال #45,666
Aug 11, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
ای که گفتی دیده از دیدار بت رویان بدوز هر چه گویی چاره دانم کرد جز تقدیر را
امالیا
ارسال #45,664
Aug 11, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
یاد باد آنکه نهانت نظری با ما بود رقم مهر تو از چهره ی ما پیدا بود
امالیا
ارسال #45,662
Aug 11, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
اول نظر ز دست برفتم عنان عقل و آن را که عقل رفت چه داند صواب را؟
امالیا
ارسال #45,660
Aug 11, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
من در اینجای همین صورت بیجانم و بس دلم آنجاست که آن دلبر عیار آنجاست
امالیا
ارسال #45,659
Aug 11, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
نه گر قبول کنندت سپاس داری و بس که گر هلاک شوی منتی پذیر از دوست
امالیا
ارسال #45,656
Aug 11, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
من قدم بیرون نمی یارم نهاد از کوی دوست دوستان معذور داریدم که پایم در گل است
امالیا
ارسال #45,655
Aug 11, 2012
تالار:
مشاعره
سلام بابت تصویر ممنون عزیزم :gol: [IMG]
سلام بابت تصویر ممنون عزیزم :gol: [IMG]
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 11, 2012
یادش بخیر وسیله بازی بچگی ها
ممنون جالب بود. واقعا یادش بخیر...
امالیا
ارسال #5
Aug 11, 2012
تالار:
زنگ تفريح
بزرگترین تراژدی زندگی انسانی اینه که: داشته هامونو قدر ندونستیم, اما میخوایم نداشته ها رو دوست...
بزرگترین تراژدی زندگی انسانی اینه که: داشته هامونو قدر ندونستیم, اما میخوایم نداشته ها رو دوست بداریم... [IMG]
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 11, 2012
سلام منم همینطور
سلام منم همینطور
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 11, 2012
سلام داداش گلم نوشته هات خیلی با حاله . کلی ذوق کردم. در بیابان طلب گرچه ز هر سو خطریت میرود...
سلام داداش گلم نوشته هات خیلی با حاله . کلی ذوق کردم. در بیابان طلب گرچه ز هر سو خطریت میرود حافظ بی دل بتولای تو خوش
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 11, 2012
[IMG]
[IMG]
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 11, 2012
سلام گلم بابت عکس ممنون. خیلی دوستت دارم. [IMG]
سلام گلم بابت عکس ممنون. خیلی دوستت دارم. [IMG]
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 11, 2012
یاد باد آنکه نهانت نظری با ما بود رقم مهر تو از چهره ی ما پیدا بود [IMG]
یاد باد آنکه نهانت نظری با ما بود رقم مهر تو از چهره ی ما پیدا بود [IMG]
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 11, 2012
مشاعرۀ سنّتی
تا عشق و رندیست کیشم یکسان بود نوش و نیشم من دشمن جان خویشم گر او بود دشمن من
امالیا
ارسال #45,642
Aug 11, 2012
تالار:
مشاعره
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
6
7
8
9
10
بعدی
اول
قبلی
8 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا