You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
س
آها..آها آبجی خانوم افتخاردادن
ممنون همچنین شما
غلام ادبتم
راستی ته کفشت شماره داره؟
-
س
امیل آماده ای ؟
3 تابرات پیداکردم فقط یه انتخاب داری
-
س
آخه اگه اینادستاموول کنن
مگه توندالی؟
بذال بگلدم بلات مینم هست
-
-
س
راستی دشمنت شرمنده باشه ایشالله
تواینقدرم خوبی که دشمنم نداری
-
-
س
میخوای گزارش ماروبدی؟:w04:
-
-
-
س
سلام
خوبی بهتری؟
خوب شدی؟
-
-
س
سیلام
چقدرساکتی تووووو
نگاه منو....[img]
-
س
اینم یکیشونه ولی باهاش قهرم آخه بی ادبه
[img]
-
س
امیراین داف منه هاااااا:biggrin:
[img]
-
س
خدانکنه
آجی نگاه کن خوب میرقصم
براتوآمادش کردم ها[img]
-
س
حداقلش بزارین یه قر کوچولوبیام
[img]
-
س
ای چه حالی داد
من که قهل نبودم
اینقدربدنشدم که باآبجی بزرگمومهربونم قهرکنم[img]
-
س
امان ازاون روزی که بین علمااختلاف بیفته:biggrin:
خوبه...;)
-
-
س
سلام سالار
خوبی خوشی خوش میگدره سلامتی
بهتری....:biggrin:
ممنون من خوبم شماچطورین
[img]