نتایح جستجو

  1. س

    اوکی بای

    اوکی بای
  2. س

    شب خوش بعدامیبینمت

    شب خوش بعدامیبینمت
  3. س

    لطف داری به من خوب گفتم بحث خشک نشه باشه تکرارنمیشه منوخیلی داری دعوامیکنی ها:cry:

    لطف داری به من خوب گفتم بحث خشک نشه باشه تکرارنمیشه منوخیلی داری دعوامیکنی ها:cry:
  4. س

    آشتی؟

    آشتی؟
  5. س

    چرااینقدرمیریزی بهم بابا مگه من چی کفتم زودرنج نباش

    چرااینقدرمیریزی بهم بابا مگه من چی کفتم زودرنج نباش
  6. س

    باورنمیکنم بازمیای:smile:

    باورنمیکنم بازمیای:smile:
  7. س

    [IMG]

    [IMG]
  8. س

    سلام عزیزم وقتی شنیدم اوف شدی ناراحت شدم خبرسلامتیت روحتمابهم بده بای

    سلام عزیزم وقتی شنیدم اوف شدی ناراحت شدم خبرسلامتیت روحتمابهم بده بای
  9. س

    حالاقهرنکن این موقع شب بابا آشتی؟

    حالاقهرنکن این موقع شب بابا آشتی؟
  10. س

    چراحرف میزاری دهنم من کی گفتم چون خودتوخیلی تحویل میکیری

    چراحرف میزاری دهنم من کی گفتم چون خودتوخیلی تحویل میکیری
  11. س

    بای بای

    بای بای
  12. س

    نگوداداشی بگوآقامون دیگه

    نگوداداشی بگوآقامون دیگه
  13. س

    اعتمادبه نفست منوکشته بعدشم خیلی لوسی:razz:

    اعتمادبه نفست منوکشته بعدشم خیلی لوسی:razz:
  14. س

    وای چرا گفتم چرانمیاد ایشالله زودخوب میشه ایشاالله دعامیکنم حتما

    وای چرا گفتم چرانمیاد ایشالله زودخوب میشه ایشاالله دعامیکنم حتما
  15. س

    سعیدبه مامانش: مامان جون قربونت بشم خوشگل نیست که هست کلینیک نداره که داره مهربونوباخدانیست که...

    سعیدبه مامانش: مامان جون قربونت بشم خوشگل نیست که هست کلینیک نداره که داره مهربونوباخدانیست که هست منودوست نداره که داره اونم زیاد خانوم نی که هست عزیزدلم نی که هست تازه عشق به سن کارنداره..والا
  16. س

    خواهرزنم چطوره؟ هستی رومیگم

    خواهرزنم چطوره؟ هستی رومیگم
  17. س

    آخی دوتازوج جوان [img][img] سعیدوعسل وای خداچقدره بهم میان خوشبخت بشین ایشاالله

    آخی دوتازوج جوان [img][img] سعیدوعسل وای خداچقدره بهم میان خوشبخت بشین ایشاالله
  18. س

    دستت دردنکنه صرف شده شماخودت اول هضمش کن:biggrin: پ خثوث بده الوخانوم هی توی پیام بازدیدامیگی[IMG]

    دستت دردنکنه صرف شده شماخودت اول هضمش کن:biggrin: پ خثوث بده الوخانوم هی توی پیام بازدیدامیگی[IMG]
  19. س

    لوس نشو چراناراحت میشی خووووووو من که چیزی نگفتم بابا

    لوس نشو چراناراحت میشی خووووووو من که چیزی نگفتم بابا
  20. س

    چه خبر خوبی چلاامروزناراحت بودی نبینم غمتو مینا

    چه خبر خوبی چلاامروزناراحت بودی نبینم غمتو مینا
بالا