You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
س
هر وقت بهت ميگم دوستت دارم ميخندي،
پس يه دل سير بخند چون به اندازه تموم خنده هاي قشنگت دوستت دارم....
[IMG]
-
س
در زندگی،
هیچ چیز مهم تر از این نیست . .
که با قلب خود در صلح باشی.
[IMG]
-
-
س
برای دلخوش كردن هيچكس،چيزى نگوييد كه بعدها دليل دلتنگيش شود.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
س
سلام
نوکرتم آجی
ماروبه راه اینجورکه بگی نیستیم خودمون روزدیم به بی دردی
ممنون به یادم بودی،غلام ادبتم
-
س
نه دیگه مثل اینکه واقعارفتی
خوب بخوابی امیل جونم
بای:w22: