You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
س
آجی خانوم چلابهم اینجولی میگی:w04:
اصلاباهات قهلم:razz:
خوب سد:cry:
-
س
3 لام 3لام[img] آجی جون
باباانگلیش ننویش
مگه ندیدی یکی ازمدیرابهت پیام داده[IMG]
-
-
س
وااااااااااااا
باع
چشونه مگه
البته همه عین خودت خوشمل که نیستن
خوب شمابهم پیشنهادکن ببینم
-
س
احسنت
مبارکه ایشاالله
اجازه یمنم دسته شماست خانومی
آقایون وخانومادست دست
شله شله
لی لی لی لی لی لی لی لی
-
س
اه اه توچقدرلوسی سعید...:razz:
-
س
موندم توی 3 راهی کمکم کن...:biggrin:
-
س
صبابه نظرت کدومشون روبگیرم ...؟اون سه تازیری رو میگم
-
-
س
من گفتم بااجازه بزررگترا وآقایون وخانومامجلس
بببببببببله:biggrin:
-
س
وای خدامرگم بده
توهم .....؟:surprised:
عاقبت قوم لوط روحتمابخون:biggrin::biggrin::biggrin:
-
س
مابیشترررررررررررر:biggrin:
-
-
س
خوب دقت کن فقط یکیشون رومیتونی بزنی بربدن:biggrin:
-
س
نه بابا سوتفاهم کجابود
ماباهم تفاهم داریم بله روبگودیگه...:biggrin::biggrin::biggrin:
-
س
این سه تاداف های منن :biggrin:
[img]
-
-
س
بگوسعیدحالش خوب نیست ولی جای نگرانی هم نیست
موفق باشی
-
س
خواستم بگم ماخاک داخل شماره ته کفشتیم
البته اگه داری:biggrin:
-
س
وعلیکم
ممنون
علی یارت سالار