You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
س
دشمنت
علماگفتن فعلاصلاح نیست:biggrin:
-
س
اگه لاس میگی بوسم کن مثل قبلنا[img]
-
س
میدونم دوستم ندالین
من میلم
اشکال نداله من خدالوکه دالم
البته شماهارومن دوست دالم
وبرام مهمین
-
س
راستی هستی هم دیگه پیجم نمیاد
اونم باهام قهله...؟:w04:
-
-
س
منودوست دالی هنوز....:w05:
-
س
نه حاجی:biggrin:
هنوزبیکارم
-
س
من فقط تورودارم هاااااااااا[img]
-
س
سیلام باهام چلاقهلی خوووووو:w04:
آجی...:cry:[img]
آخه چلا[img]
دلت میادآجی خانوم[img]
-
س
سلام لینک تبدیل فینگیلیش خرابه
-
س
ممنون
نه بابا
من کجاهمش نت هستم
اتفاقاشماهمش هستی:biggrin:
کارآزاد،به رشته ام مرتبط نیست
-
-
-
س
تصورشم سخته تاچه رسدبه ......
منم تسلیت میگم
-
س
آخه همه پیام تسلیت توی پروفشون میزارن یاعکس
مامیخوایم برقصیم:biggrin:
-
س
ای بابا
چیزی نشده که بخوام ببخشم
خیلی من خوشم میادبه هم تذکرمیدیم به خداخیلی خوبه
عزیزم خودتم اذیت نکن
-
س
راستی شلوغ بازی توی پروفم تعطیل
نظرت چیه؟
-
-
س
راستی شلوغ بازی توی پروفم تعطیل
نظرت چیه؟
-
س
درست میگی
ولی من ازمسخره کردن بدم میاد
امیرم میدونم باهدف خوبی این کارروکرد
ولی بازچشم:gol: