نتایح جستجو

  1. سلام ترمه جان ممنون که درخواستمو پذیرفتی!!

    سلام ترمه جان ممنون که درخواستمو پذیرفتی!!
  2. کجااااااااااااااااااااااااییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    کجااااااااااااااااااااااااییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  3. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    بچه ها دوستان مهندسین استادا!!!!!!!!!!! شبتون خوش!!!!!!!!!!!!
  4. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    اهان اوکی..درسطح ما نیست!!..نه اینکه سطح ما پایینه نهههههههههه...سطح اینا پایین تر ازماست..اینجوریاست!!:D
  5. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    لینک چی میخای سارا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  6. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    اهان مرسی از راهنماییت!!!!...
  7. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    اره این بزرگترین مشکله منهههههههههههههههههههههه:cry:
  8. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    شبکه رو دانشگاهمون تو ظول ترم گفته واستون میزارم...ینی این ترم گذاشت..من دیر فهمیدم..نتونستم برم شاید ترم دیگه هم بزاره...میگم تابستون نرم سراغش یه مشکلیم دارم اینه من تو شهر کوچیکم...این کلاسا طرفدار نداره..ثبت نام نمیکنن!!!:cry::cry:
  9. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    فوتوشاپو میگه کلاس رفتن نمیخاد!!
  10. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    میدونم درهمون حدم بلد نیستم!!! باید بلاخره کارابهاشو بلد باشم!! بعدشم کابردش خیلی زیاده!!
  11. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    تو برنامم هست!! ولی گاماس گاماس!!.. شماها چیا بلدین؟!!!!
  12. ***<<جلسات حفظ قرآن باشگاه مهندسان ایران>>***

    سلام به دوستان قرانی با اجازه شما و بت توکل برخدا منم شروع به حفظ کردم..امیدوارم بتونم تااخرش برم..شما هم دعا کنین!!! من تازه شروع کردم ایه ی 5ام بقره ام هنوز!!!:redface:
  13. فدات بشم خوشمله قزوینی ای!!؟؟؟؟؟؟؟

    فدات بشم خوشمله قزوینی ای!!؟؟؟؟؟؟؟
  14. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    یکم برنامه نویسی بلدم!! فوتوشاپم هی ..درحد بازی کردن :Dخواستم برم کلاس..ولی پیشرفتش بود...گفتم یکم خودم توخونه باابزاراش کار کنم یاد بگیرم..بعد برم ثبت نام!! شما نمیخاین یاد بگیرین!!!(البته دوست داشتم شبکه هم برم دورشو ببینم!!)
  15. سلام عزیزم مرسی از درخواستت خانومی!!!! امیدوارم دوست خوبی باشم واست!!!

    سلام عزیزم مرسی از درخواستت خانومی!!!! امیدوارم دوست خوبی باشم واست!!!
  16. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلامتی.. میخایم چیزی یاد بگیریم...درباره رشتمون.. بنظرت سراغ چی برم بهتره؟؟ خودم گفتم برم تو کار گرافیکی(فوتوشاپ)
  17. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    ممنونم بد نیستم شما خوبین؟؟؟
  18. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام بچه ها؟؟؟؟؟ خوبین؟؟
  19. سلام انیس جون خوبی؟؟

    سلام انیس جون خوبی؟؟
  20. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    علیکم السلام........:cool:
بالا