شبکه رو دانشگاهمون تو ظول ترم گفته واستون میزارم...ینی این ترم گذاشت..من دیر فهمیدم..نتونستم برم
شاید ترم دیگه هم بزاره...میگم تابستون نرم سراغش
یه مشکلیم دارم اینه من تو شهر کوچیکم...این کلاسا طرفدار نداره..ثبت نام نمیکنن!!!:cry::cry:
سلام به دوستان قرانی
با اجازه شما و بت توکل برخدا منم شروع به حفظ کردم..امیدوارم بتونم تااخرش برم..شما هم دعا کنین!!!
من تازه شروع کردم ایه ی 5ام بقره ام هنوز!!!:redface: