خب سالی که هنوز تموم نشده رو نمیشه کامل گفت چجوری گذشته
سالی بود پر از خنده،پر از شادی،گاهی غم،ناراحتی،دلخوری
ولی در کل با همه ی خوبیـا و بدیـاش در حال گذشتنه و این عمر ماس که میره!(این غافله ی عمر عجب میگذرد)
مطمئنا با گذر زمان ، تجربه هامون بیشتر میشه،بیشتر به کارامون فکر میکنیم،بزرگـتر...