نتایح جستجو

  1. "Coral"

    همسر ایده آل من :|

    :razz: به شوماها مهربونی نیومده آخه:| حجی و... :))
  2. "Coral"

    مرسی عخش:gol:

    مرسی عخش:gol:
  3. "Coral"

    همسر ایده آل من :|

    ایش:razz:.....پسر خاله هم.پسر خاله های قدیم...قدیما بهم نمیگفتی د م ا:|...همش زیر سر اون چول هس...ی ی ی ی برا هر کی به من میگه د م ا
  4. "Coral"

    پخخخخخخ.یوهاهاهاها:D...جهت اعلام وجود:D

    پخخخخخخ.یوهاهاهاها:D...جهت اعلام وجود:D
  5. "Coral"

    همسر ایده آل من :|

    دسته گل؟هه همش دزدی میکنن بعد میگن میریم ماموریت.خوبه والا :razz:
  6. "Coral"

    همسر ایده آل من :|

    علی حرفای جدید میزنی:| من باورم نمیشه:| خدا کنه این دروغی که میگید جفتتون راست باشه:razz: تایید میشه:D بزن زنگو:D منم قدیما با داداشم بازی میکردم اینقد میزدمش اجازه میداد من گل بزنم:D باز گفت دزدی :razz: چشم خاله پری روشن بیاد پسراشو ببینه
  7. "Coral"

    [IMG]

    [IMG]
  8. "Coral"

    یعنی این دیگه آخر ترسیدنه ها!

    زیر شلواریشو:w25: بچه ها شخص مورد ترس واقع شده خود بهزاده:w25: ترســـــــــــــــــــو:razz:
  9. "Coral"

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    نمیذاری که:| :razz: نترس گلم:D مهربونه،خیلی خوبه،مخصوصا که دختراشو خیلی دوس میداره
  10. "Coral"

    دورت بگردم آجی فداتشم بووووووووووس ماچ ماچ

    دورت بگردم آجی فداتشم بووووووووووس ماچ ماچ
  11. "Coral"

    :gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol:
  12. "Coral"

    اون اتوبوس مهد ماس خیلی قشنگ و با صفاس چراغ داره دنده داره آقای رارنده داره:D چهار تا چرخ قلقلی...

    اون اتوبوس مهد ماس خیلی قشنگ و با صفاس چراغ داره دنده داره آقای رارنده داره:D چهار تا چرخ قلقلی دوتاش تمیز دوتاش گلی با اون صدای آشنا بوق میزنه برای ما ما هم سوارش میشویم به مهد کودک میرویم حمید این همه استعداد حیفه بسوزه به جون خودم:D
  13. "Coral"

    وووووووووووی عمه جونم الهی فدات شم مرسی مرسی تو خودت گلی سنبلی بلبلی بووووووووووووووس

    وووووووووووی عمه جونم الهی فدات شم مرسی مرسی تو خودت گلی سنبلی بلبلی بووووووووووووووس
  14. "Coral"

    حمید من همه ی شعرا رو میخونم:| نذار من بشینم رو صندلی:D میگم که من اصن تو عمرم خالی نبستم:D...

    حمید من همه ی شعرا رو میخونم:| نذار من بشینم رو صندلی:D میگم که من اصن تو عمرم خالی نبستم:D همیشه پر میبستم.پر پول!به جون بچه های نداشتم:D دخترای خوب اخطار نمیگیرن:| برا چی باید اصن اخطار بگیرن:razz:
  15. "Coral"

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    چرا جیگرم همونه:D دایی احسان با دخترت آشنا شو:D حمید کو؟چرا هیچوقت به صوبتای من توجه نمینماید:cry:
  16. "Coral"

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    حمید من خودمو خودتو همه ی اینا رو میکشم:| احسان پرشین لند گزینه مناسبیه من از همین نریبون همه ی حرفای ثمینو تا به اینجا تایید میکنم عمه ثمین ایول:D
  17. "Coral"

    خوبه این:D والا به خدا:D

    خوبه این:D والا به خدا:D
  18. "Coral"

    آهویی دارم خوشگله فرار کرده ز دستم دوریش برایم مشکله کاشکی اونو میبستم ای خدا چیکار کنم آهومو...

    آهویی دارم خوشگله فرار کرده ز دستم دوریش برایم مشکله کاشکی اونو میبستم ای خدا چیکار کنم آهومو پیدا کنم ای خدا چیکار کنم آهومو پیدا کنم آی چه کنم آی چه کنم کجا اونو پیدا کنم وای چه وای چه کنم کجا اونو پیدا کنم کاشکی اونو میبستم
  19. "Coral"

    خالی نبستم.به جان خودم:D بی دقتی دیه:D بهله همونه:D حمید من دختر خوبیم هیشکی بهم اخطار نمیده...

    خالی نبستم.به جان خودم:D بی دقتی دیه:D بهله همونه:D حمید من دختر خوبیم هیشکی بهم اخطار نمیده واسه همین:D انگار تا منو سه چهار اخطاره نکنی خوابت نمیبره:Dیه تو پ دارم قلقلیه قشنگ نیس خو:| پسرونس:| برم شعرای مهد کودک پسر داییمو ببینم میام برات میخونم:D
بالا