You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سلوم مرسی از درخواست دوستی:gol:
معنیش میشه مرجان،که اسم خودمه.واسه همین انتخابش کردم
حالا نمیدونم چرا شما رو یاد اون میندازه:D:D:D
-
هی ننم هی:surprised:
بلدی ترکی هم ؟؟؟
مادری همه فن حریفیا
میگم چه خوشگل شده:d
میگم مادری دخمله منو رو به بالا بستی ؟؟
سر بالایی شده:d
-
مادر عربی صوبت میکنیا:دی
صباح الخیر ...
خوبی عخش من؟؟؟
نیگا دماخا دو تاییمون قلمی و باریکه:D
-
اوه مای گاد چه ناز بود
مادر سحر خیزمو عخشهههههههه
-
-
صفاااااااااااااااااااااا
عشخممممممممممم
الهی دورت بگردم من
دلم برات یه ذره شده
اوا هم اینجاس
سلام میرسونه
چه عجب
خوبی تو؟؟؟؟؟؟؟:cry:
-
وووووووووووووی رزا مرسی زشتوی من:D
[IMG]
خیلی خوشجله
قفونش
-
منم شکر
زنده ام
سر و مر و گنده نشستیم ور دل خاله ها:دی
خدا رو شکر که خوبی عزیزکم[IMG]
خیلی با معرفی عروسک
-
قربونت بشم من عزیز دلم
من عاشخ تو ام اصن:دی
تو خوبی عروسک؟؟؟
خوشی؟؟؟[IMG]