شما با سینمای ایران سرو کار داشتی تاحالا؟!!!!
درپیت....پس کلا فیلم ایرانی ندیدی که معنیه در پیتو بدونی !چ برسه ب قلاده ها!!!
شما شاید بتونی با هوچی گری یه فیلم بزرگو درپیت جلوه بدی ولی برعکسش از ما برنمیاد...
دوست عزیز من صرفا از جنبه ی سیاسی ب هیچ فیلمی نگاه نمیکنم....هنری که تو نشون دادن سیاست...