نتایح جستجو

  1. .:ارمیا:.

    هنـرنمایی با چـوب کبریت سـوخته

    من ندیده بودم...دشمنت شرمنده!!
  2. .:ارمیا:.

    یادش بخیر : عکس های قدیمی ایرانی

    وای خدا...اون سبزه آتاری دستیه خودمه!!! معتاد ماشین بازیش بودم!!
  3. .:ارمیا:.

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    صفحه 304.......آیه 98 تا 110 سوره کهف صفحه 306.......آیه 12 تا 25 سوره مریم
  4. .:ارمیا:.

    جووون!!لینکشو واسم میذاری؟!

    جووون!!لینکشو واسم میذاری؟!
  5. .:ارمیا:.

    مازندران و تهران و گیلانو....

    مازندران و تهران و گیلانو....
  6. .:ارمیا:.

    منم...!!:cry:ولی چه کنیم باید تابع جمع باشیم دیگه!!

    منم...!!:cry:ولی چه کنیم باید تابع جمع باشیم دیگه!!
  7. .:ارمیا:.

    نه فردا میریم شمال...

    نه فردا میریم شمال...
  8. .:ارمیا:.

    هیچی....!!!

    هیچی....!!!
  9. .:ارمیا:.

    کی جرات داره با اینا عکس بگیره؟؟؟

    باشه فقط مارش بزرگ باشه..مار ریزا بیریختن!!ترجیحا بوآ...:D
  10. .:ارمیا:.

    کی جرات داره با اینا عکس بگیره؟؟؟

    من بغلش میکنم...میشورمش....آب تنگشو عوض میکنم....ولش میکنم تو اتاقم ی ذره راه بره!!! ولی یواشکی!!! بابام میگه فقط تو دست بزن...نمیذاره کسی بهش نزدیک بشه!! بیچاره انگار جذام داره...:cry:
بالا