چند خط درباره آوینی(از زبان حسین قدیانی):
به شدت تنها بود.
روزگاری بود که هیچ کس برای تحویل گرفتن آوینی، دلیلی نداشت...نه روشنفکران...، نه حتی بچه های حزب الله...،
که گاهی جواب سلامش را هم نمی دادند!
آوینی، اگر چه وابسته به انقلاب اسلامی بود، اما «آدم خودش» یا بهتر بگویم «آدم خدایش» بود و...