نتایح جستجو

  1. .:ارمیا:.

    هستم!

    هستم!
  2. .:ارمیا:.

    ;) ایشالا هرجا هستی خوشحال و موفق باشی!

    ;) ایشالا هرجا هستی خوشحال و موفق باشی!
  3. .:ارمیا:.

    سنتونو که زدین20!!!! پیر بودن با پخته بودن فرق داره...شاید بقیه خیلی از نظر ذهنی از شما عقب...

    سنتونو که زدین20!!!! پیر بودن با پخته بودن فرق داره...شاید بقیه خیلی از نظر ذهنی از شما عقب ترن... البته آدم بای جوونیم بکنه ها...ولی باید بزرگانه و اندیشمندانه زندگی کنه!!
  4. .:ارمیا:.

    فقط بیا مطالب مربوط به رشتتو دنبال کن!!خیلی قاطی نشو...خوشحال شدم مهندس از آشناییت!!خداحافظ

    فقط بیا مطالب مربوط به رشتتو دنبال کن!!خیلی قاطی نشو...خوشحال شدم مهندس از آشناییت!!خداحافظ
  5. .:ارمیا:.

    منم عاشق شیمی بودم... رشته ی قشنگیه.معلومه عاشقانه درس میخونین.خیلی خوبه!!موفق باشین دوست...

    منم عاشق شیمی بودم... رشته ی قشنگیه.معلومه عاشقانه درس میخونین.خیلی خوبه!!موفق باشین دوست محترم!!من دیگه برم،خدافظ!!
  6. .:ارمیا:.

    بهله!! همیشه به جز وقتایی که دانشگام میام باشگاه...اعتیاد آوره مراقب خودتون باشین..جوونین هنوز!

    بهله!! همیشه به جز وقتایی که دانشگام میام باشگاه...اعتیاد آوره مراقب خودتون باشین..جوونین هنوز!
  7. .:ارمیا:.

    آره...اونو شوخیدم!!! خب حالا واقعا چی مینویسین مهندس نویسنده؟

    آره...اونو شوخیدم!!! خب حالا واقعا چی مینویسین مهندس نویسنده؟
  8. .:ارمیا:.

    هرچه میخواهد دل تنگت بنویس...اصلا بنویس:کسی که بقیه نمیدانند کیست!! پرفروشم میشه!

    هرچه میخواهد دل تنگت بنویس...اصلا بنویس:کسی که بقیه نمیدانند کیست!! پرفروشم میشه!
  9. .:ارمیا:.

    هرچه میخواهد دل تنگت بنویس...اصلا بنویس:کسی که بقیه نمیدانند کیست!! پرفروشم میشه!

    هرچه میخواهد دل تنگت بنویس...اصلا بنویس:کسی که بقیه نمیدانند کیست!! پرفروشم میشه!
  10. .:ارمیا:.

    نه...بر باد رفته بهتره!!

    نه...بر باد رفته بهتره!!
  11. .:ارمیا:.

    بذار... عقاید یک دلقک!!!

    بذار... عقاید یک دلقک!!!
  12. .:ارمیا:.

    خواهش میکنم!!منم خودم قاطی میکردم اون اوایل!

    خواهش میکنم!!منم خودم قاطی میکردم اون اوایل!
  13. .:ارمیا:.

    آها!!واسه رضای خدا مینویسین!!افراد مثل شما واقعا مایه ی افتخارن...شما خیلی کمیابین الان...

    آها!!واسه رضای خدا مینویسین!!افراد مثل شما واقعا مایه ی افتخارن...شما خیلی کمیابین الان!! :biggrin:حواستون هست؟قدر خودتونو بدونین...در ضمن ما پولدار نیستیم،میخواستم وام بگیرم بدم بهت زندگینامه مو بنویسی!!
  14. .:ارمیا:.

    انقدر تو پروف خودتون پیغام نذارین!! گیج شدم به خدا!!

    انقدر تو پروف خودتون پیغام نذارین!! گیج شدم به خدا!!
  15. .:ارمیا:.

    جوگیر شدینا!!زندگی نامه ی من؟!!!:biggrin: چیزی نمیگیرم،1000000000000000000میدم بنویسش!!!

    جوگیر شدینا!!زندگی نامه ی من؟!!!:biggrin: چیزی نمیگیرم،1000000000000000000میدم بنویسش!!!
  16. .:ارمیا:.

    چند؟!!!!چی چند؟!!

    چند؟!!!!چی چند؟!!
  17. .:ارمیا:.

    باور کردم دیگه!!خب ننویسین نویسنده این! وای وای وای واسه این بود که گفتم : نویسنده و عدم رعایت...

    باور کردم دیگه!!خب ننویسین نویسنده این! وای وای وای واسه این بود که گفتم : نویسنده و عدم رعایت علائم نگارشی؟!!!!!!
  18. .:ارمیا:.

    وای وای وای.... شغلتونم که نویسندگیه!!! شیرازیم که هستین! دیگه واقعا ازتون بعید بود...:D

    وای وای وای.... شغلتونم که نویسندگیه!!! شیرازیم که هستین! دیگه واقعا ازتون بعید بود...:D
  19. .:ارمیا:.

    من هر دوشو باهم دارم!!! مگه چیه؟! نمیشه کسی اینجوری باشه؟

    من هر دوشو باهم دارم!!! مگه چیه؟! نمیشه کسی اینجوری باشه؟
  20. .:ارمیا:.

    الان این سوالی بود؟ خبری بود؟ تعجبی بود؟ خب نکات ویرایشیو رعایت کن دیگه!!;)

    الان این سوالی بود؟ خبری بود؟ تعجبی بود؟ خب نکات ویرایشیو رعایت کن دیگه!!;)
بالا