منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
هستم!
هستم!
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
;) ایشالا هرجا هستی خوشحال و موفق باشی!
;) ایشالا هرجا هستی خوشحال و موفق باشی!
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
سنتونو که زدین20!!!! پیر بودن با پخته بودن فرق داره...شاید بقیه خیلی از نظر ذهنی از شما عقب...
سنتونو که زدین20!!!! پیر بودن با پخته بودن فرق داره...شاید بقیه خیلی از نظر ذهنی از شما عقب ترن... البته آدم بای جوونیم بکنه ها...ولی باید بزرگانه و اندیشمندانه زندگی کنه!!
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
فقط بیا مطالب مربوط به رشتتو دنبال کن!!خیلی قاطی نشو...خوشحال شدم مهندس از آشناییت!!خداحافظ
فقط بیا مطالب مربوط به رشتتو دنبال کن!!خیلی قاطی نشو...خوشحال شدم مهندس از آشناییت!!خداحافظ
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
منم عاشق شیمی بودم... رشته ی قشنگیه.معلومه عاشقانه درس میخونین.خیلی خوبه!!موفق باشین دوست...
منم عاشق شیمی بودم... رشته ی قشنگیه.معلومه عاشقانه درس میخونین.خیلی خوبه!!موفق باشین دوست محترم!!من دیگه برم،خدافظ!!
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
بهله!! همیشه به جز وقتایی که دانشگام میام باشگاه...اعتیاد آوره مراقب خودتون باشین..جوونین هنوز!
بهله!! همیشه به جز وقتایی که دانشگام میام باشگاه...اعتیاد آوره مراقب خودتون باشین..جوونین هنوز!
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
آره...اونو شوخیدم!!! خب حالا واقعا چی مینویسین مهندس نویسنده؟
آره...اونو شوخیدم!!! خب حالا واقعا چی مینویسین مهندس نویسنده؟
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
هرچه میخواهد دل تنگت بنویس...اصلا بنویس:کسی که بقیه نمیدانند کیست!! پرفروشم میشه!
هرچه میخواهد دل تنگت بنویس...اصلا بنویس:کسی که بقیه نمیدانند کیست!! پرفروشم میشه!
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
هرچه میخواهد دل تنگت بنویس...اصلا بنویس:کسی که بقیه نمیدانند کیست!! پرفروشم میشه!
هرچه میخواهد دل تنگت بنویس...اصلا بنویس:کسی که بقیه نمیدانند کیست!! پرفروشم میشه!
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
نه...بر باد رفته بهتره!!
نه...بر باد رفته بهتره!!
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
بذار... عقاید یک دلقک!!!
بذار... عقاید یک دلقک!!!
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
خواهش میکنم!!منم خودم قاطی میکردم اون اوایل!
خواهش میکنم!!منم خودم قاطی میکردم اون اوایل!
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
آها!!واسه رضای خدا مینویسین!!افراد مثل شما واقعا مایه ی افتخارن...شما خیلی کمیابین الان...
آها!!واسه رضای خدا مینویسین!!افراد مثل شما واقعا مایه ی افتخارن...شما خیلی کمیابین الان!! :biggrin:حواستون هست؟قدر خودتونو بدونین...در ضمن ما پولدار نیستیم،میخواستم وام بگیرم بدم بهت زندگینامه مو بنویسی!!
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
انقدر تو پروف خودتون پیغام نذارین!! گیج شدم به خدا!!
انقدر تو پروف خودتون پیغام نذارین!! گیج شدم به خدا!!
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
جوگیر شدینا!!زندگی نامه ی من؟!!!:biggrin: چیزی نمیگیرم،1000000000000000000میدم بنویسش!!!
جوگیر شدینا!!زندگی نامه ی من؟!!!:biggrin: چیزی نمیگیرم،1000000000000000000میدم بنویسش!!!
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
چند؟!!!!چی چند؟!!
چند؟!!!!چی چند؟!!
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
باور کردم دیگه!!خب ننویسین نویسنده این! وای وای وای واسه این بود که گفتم : نویسنده و عدم رعایت...
باور کردم دیگه!!خب ننویسین نویسنده این! وای وای وای واسه این بود که گفتم : نویسنده و عدم رعایت علائم نگارشی؟!!!!!!
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
وای وای وای.... شغلتونم که نویسندگیه!!! شیرازیم که هستین! دیگه واقعا ازتون بعید بود...:D
وای وای وای.... شغلتونم که نویسندگیه!!! شیرازیم که هستین! دیگه واقعا ازتون بعید بود...:D
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
من هر دوشو باهم دارم!!! مگه چیه؟! نمیشه کسی اینجوری باشه؟
من هر دوشو باهم دارم!!! مگه چیه؟! نمیشه کسی اینجوری باشه؟
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
الان این سوالی بود؟ خبری بود؟ تعجبی بود؟ خب نکات ویرایشیو رعایت کن دیگه!!;)
الان این سوالی بود؟ خبری بود؟ تعجبی بود؟ خب نکات ویرایشیو رعایت کن دیگه!!;)
.:ارمیا:.
ارسال پروفایل
Apr 9, 2012
قبلی
1
2
3
4
5
6
7
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
اول
قبلی
5 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا