منم حرفم همینه...میگم چون متری در کار نیست...پس باید اصولی رعایت بشه که کمال مطلق رو توش در نظربگیره!!که نیازی نباشه کسی متر برداره و میزان تحریکاتو اندازه بگیره...مثلا منی که مسلمونم اصول خودمو میدونم،میدونم که حجاب برترمن چادره،پس اگه این اصول رو رعایت کردم ولی مشکلی واسم پیش اومد میتونم نتیجه...