منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
چه زود ناراحت میشی باور کن منظور بدی نداشتم باهات شوخی کردم.
چه زود ناراحت میشی باور کن منظور بدی نداشتم باهات شوخی کردم.
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 23, 2012
چه زود ناراحت میشی باور کن منظور بدی نداشتم باهات شوخی کردم.
چه زود ناراحت میشی باور کن منظور بدی نداشتم باهات شوخی کردم.
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 23, 2012
کی خوشگلتره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون نازی چه خوردنیه
امالیا
ارسال #2
Aug 23, 2012
تالار:
زنگ تفريح
چرا فحش میدی من که نظرم رو گفتم باشه. متنت خیلی جدیه من داره کمکم ازت میترسم :cry:
چرا فحش میدی من که نظرم رو گفتم باشه. متنت خیلی جدیه من داره کمکم ازت میترسم :cry:
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 23, 2012
مشاعرۀ سنّتی
از ما به روزگار حدیث وفا بس است نگذاشتیم گر اثری یا گذاشتیم
امالیا
ارسال #46,197
Aug 23, 2012
تالار:
مشاعره
باشه سر فرصت من فردا نیستم. تا شنبه...
باشه سر فرصت من فردا نیستم. تا شنبه...
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 23, 2012
مامان منم میبری مدرسه ...................
یادش به خیر من این قدر مشق می نوشتم جای مداد رو انگشتام میموند....
امالیا
ارسال #98
Aug 23, 2012
تالار:
تالار عکس
اگه یه وقت حوصله داشتم حتما
اگه یه وقت حوصله داشتم حتما
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 23, 2012
ممنون. :gol: ماشین حرف نداره.
ممنون. :gol: ماشین حرف نداره.
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 23, 2012
ما مثل مارکو سفر میکنیم . قم اراک بروجرد کرمانشاه بعد دوباره این مسیر رو برگشتیم.
ما مثل مارکو سفر میکنیم . قم اراک بروجرد کرمانشاه بعد دوباره این مسیر رو برگشتیم.
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 23, 2012
من خوبم تو چی؟ دلم برات تنگ شده بود.
من خوبم تو چی؟ دلم برات تنگ شده بود.
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 23, 2012
عجب داداشی. کجایی؟
عجب داداشی. کجایی؟
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 23, 2012
مشاعرۀ سنّتی
یکدم غریق بحر خدا شو گمان مبر کز آب هفت بحر به یک موی تر شوی
امالیا
ارسال #46,195
Aug 23, 2012
تالار:
مشاعره
سلام داداش گلم خوبی؟
سلام داداش گلم خوبی؟
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 23, 2012
اینا رو گفتم تا خدای نکرده کار دست خودت ندی. منم بساط فشفشه و ....... رو واسه جشن بعد از برد...
اینا رو گفتم تا خدای نکرده کار دست خودت ندی. منم بساط فشفشه و ....... رو واسه جشن بعد از برد استقلال آماده میکنم.
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 23, 2012
[IMG]
[IMG]
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 23, 2012
بابت تصویر ممنون. خداحافظ
بابت تصویر ممنون. خداحافظ
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 23, 2012
[IMG]
[IMG]
امالیا
ارسال پروفایل
Aug 23, 2012
مشاعرۀ سنّتی
می سوزم و لب نمی گشایم که مباد آهی کشم و دلی به درد آید از او
امالیا
ارسال #46,182
Aug 23, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
در جستجوی یار دلازار کس نبود این رسم تازه را به جهان ما گذاشتیم
امالیا
ارسال #46,180
Aug 23, 2012
تالار:
مشاعره
قبلی
1
2
3
4
5
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
اول
قبلی
3 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا