You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ببین رو اعصابم رژه نرو .
اول صبحی مهربون باش. بخند.......
اتفاقا به نظرم واسه پروفایل بهتره
این قدر آبجی رو اذیت نکن...
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
سلام
آره امروز بیرون کار دارم گفتم قبلش پیجم رو چک کنم.
خوبی خشم آلود؟
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
-
[IMG]
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
سلام داداش گلم بخشش از بزرگترهاست.
بعد من که چیز بدی نگفتم واقعا حوصله نداشتم.
حالا بخند.....
آفرین :D
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
من پر رو نیستم واقع بینم.
برو شروط من رو انجام بده.
خداحافظ
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
خداحافظ
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
من که عاشق فوتبال نگاه کردنم .
انشالله که بازی خوبی میشه و استقلال میبره.....
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
چه بد. واقعا این جوری که فردا حال و روزمون دیدنیه.....
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
خسرو حیدری مصدوم شده اما از بقیه خبر ندارم دیگه کی برای بازی فردا نیست؟
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
ممنون من خوبم.
در نتیجه تو هم خوبی خوشحالم که خوبی.
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
سلام
بابت درخواست دوستی ممنون.
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
سلام
بابت درخواست دوستی ممنون.
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
سلام
حال پرسپولیسی ما چطوره؟
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
چه زود ناراحت میشی باور کن منظور بدی نداشتم باهات شوخی کردم.
- امالیا
- ارسال پروفایل