You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
همین جوری خداحافظ...
مشهد خوش بگذره
دعا یادت نره
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
باشه. اگه فردا اومدم نبودی پیشنهادم رو تو پیجت میزارم تو هم همین طور . تا به توافق برسیم.
خداحافظ بازنده ی عزیز......:D
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
قبوله. سر چی؟
زود بگو من باید برم
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
-
خدایا به بعضی ها ظرفیت بده بعد یه عمر باخت دری به تخته خورده برنده شدن این قدر الکی خوش نشن.
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
پرسپولیسی ها این قدر باختن دیگه باخت واسشون مرور خاطراته.
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
بابت تصویر ممنون.
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
تیمی که از داماش بخوره به هیچ دردی نمی خوره....
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
واقعا تو نخندی کی بخنده؟.......
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
شکست مفتضحانه پرسپولیس در مقابل داماش....
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
خواهش میکنم دوست گلم.
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
نه بابا دیگه چی.....
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
چی میشه کرد. منمو یه قلب مهربون....
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
خواهش میکنم.
میخوام زودتر رکورد بزنی.
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- امالیا
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- امالیا
- ارسال پروفایل