البته ونوس جان اينكه ما بخوايم بگيم اين ارتشي اين رو گفت و اون ارتشي فلان چيزو گفت درست نيست..
بايد با دليل بيايم جلو كه خدايي نكرده ذهنيت ها خراب نشه..
در مورد گفته ي شما مداركي دال بر اين موجوده كه امام اوايل جنگ و به خصوص بعد از فتح خرمشهر مخالف ادامه ي جنگ بودند..
بعد از اينكه راضي شدن تازه...