سلام به همه ي دوستان..
به مناسب هفته ي دفاع مقدس بر ان شدم كه اين تاپيك رو بزنم..
براي زدن اين تاپيك دارم كتابهاي متفاوتي رو مرور ميكنم تا بتونم پاسخگوي شما و سوالانتون باشم..
بي رو دربايستي خيلي از شماها ادامه جنگ رو ضرر ميدونيد و ايراد ميگيرد كه چرا پس از فتح خونين شهر ما جنگ رو تموم نكرديم...