به اين خاطر بود كه اعراب ديگه به صدام اعتماد قبل رو نداشتن!!
صدام بدليل شكست هايي كه توي جنگ با ايران خرده بود واقعا نابود شده بود!
ديگه رزمنده هاي ايراني حرف از گرفتن بغداد ميكردن!
رزمنده هامون تو راه بصره بودن!
اگر امريكا هواپيماي مارو رو هوا نميزد مسلم بدون ديگه بغداد سقوط ميكرد چون مردم خود...