دوست ندارم اين تاپيك رو به مباحث الوده بكشم!!
به مباحث افرادي كه كه وزير كشورشون باكري رو تصفيه كرد از سپاه!
مهم نيس!
دلمون اتيشه اما فعلا به خاطر اين جوونايي كه خونشون اين انقلاب رو ابياري كرد حرفي نداريم..
ميدوني اين جوونا برا چي رفتن جبهه؟!
رفتن و جونشون رو فدا كردن؟!
چون پس فردا بعثي بي پدر...